Mijn beste,
Goed gedaan hoor!!
Een kordate Breitling!!
Geniet er met vole teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Goed gedaan hoor!!
Een kordate Breitling!!
Geniet er met vole teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Wow, prachtig horloge.
Geniet ervan.
Veel draagplezier gewenst vanuit Nijmegen met deze topper.
Wat een fraai horloge!
Van harte gefeliciteerd.
Mooie hoor!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd, mooi ding
Waar staat de 8 eigenlijk voor? gangreserve
Mooi hoor geniet er van.
WAAROM 8?
1938: Breitling richt de Breitling Huit (8) Aviation Department op die dashboardinstrumenten en horloges voor piloten produceert. 2018: de Zwitserse fabrikant herleeft de historisch minimalistische en pure stijlcodes in de Navitimer 8-collectie. Net als de originelen: brede lichtgevende wijzers, typisch jaren dertig en veertig lettertype, spoorklokcijfers met lange wijzers. Als u op zoek bent naar het soort horloge dat u in een cockpit zou kunnen vinden, is uw zoektocht voorbij. De hele collectie wordt aangedreven door automatische uurwerken, ‘Manufacture’ voor de tweekleurige wijzerplaten, chronometers gecertificeerd door de COSC.
Leuke info! dank!
Goeie info. Gaaf om wat meer van de legacy te lezen.
Thnx
De naam werd destijds gekozen om te verwijzen naar de gangreserve van acht (huit) dagen van de cockpitinstrumenten. … 8 dagen gangreserve… stel je die veerton eens voor. Dat kan er haast niet 1 geweest zijn.
Gaaf zeg! Leuk verslag ook. Genieten maar
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Erg mooi horloge.
Je hebt de Huit Jours en de 8-Days o.a. dus het is mogelijk, hoe ze dit doen …
Ha Drex. Idd een typefoutje. Bedoelde natuurlijk 8 dagen gangreserve. Fixed that
Oude wekkers moest je ook met een sleutel opdraaien. Dat stel ik me hier ook bij voor.
Gaaf ding! Strak design, helemaal goed!
Leuk stukje! Gefeliciteerd
Wat een mooie NA en unboxing!
Geniet van jouw nieuwe Breitling
Gefeliciteerd met je NA!