NA: Unboxing Breitling Navitimer 8

Na al langere tijd de donkere Navitimer 8 op het oog te hebben gehad, heb ik gisteren de knoop doorgehakt. De zuurverdiende eindejaarsbonus verzilverd…mijn eerste eigen nieuwe Breitling. Een fijne Colt had ik al eens overgenomen op het HF, maar wat een feestje is het toch altijd om zelf de stickers en de bezelprotector van je NA te halen.

De Navitimer kwam volledig met de papieren tas
(:stuck_out_tongue_winking_eye:), alles in een mooie watch box.

Garantiepasje in een mooi separaat etuitje.

In de box een travel-pouch en natuurlijk alle labels.

Zelf vind ik dat de Navitimer 8 wat ver weg staat van de “echte” generatie Navitimers. Daar hoort natuurlijk de befaamde tachymeter en een chronograph op.
Maar even los van een modelnaam en legacy, ik heb dit ingetogen model met deze kleurstelling altijd al erg fraai gevonden.

De styling is lekker old-school Breitling, met een rustig dail ontwerp wat toch het gevoel geeft van een pilotenhorloge. Dat wordt bendrukt omdat het een geweldige lume heeft en gemakkelijk is af te lezen .

Voor mij een perfecte maat, dun en 41 mm draagt niet te groot op mijn dunne polsjes, een geweldig horloge voor dagelijks gebruik.

Erg blij mee …:blush:

199 likes

Schitterende aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Wat een mooie aanwinst. Verder een wel heel stijlvolle verpakking.

1 like

Wel heel mooi :star_struck:. Zie je niet vaak. Leuke keuze. Gefeliciteerd met de Breitling als NA

1 like

Prachtig. Geniet ervan.

1 like

Heel mooi

1 like

Dit is nou zo’n horloge waarvan je zegt die gaat een heel leven mee. Prachtige aanwinst.:+1::ok_hand:

1 like

Prachtig horloge !
Proficiat !

1 like

Gefeliciteerd ,mooie na geniet er van :+1:

1 like

Super mooie, stoere en toch ingetogen Breitling!
Heel veel draagplezier toegewenst.

1 like

Die is wel heel tof .prachtige aanwinst !

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Ik zeg het je nogmaals, wat zal jij schitteren met de Kerst :wink:

1 like

Gefeliciteerd!! Mooi hoor.

Ben benieuwd naar het eerste wrist shot :sunglasses:

1 like

Hele gave aanwinst. Deze zou ik zeker ook nog eens willen hebben. Heel tof :ok_hand:enjoy

1 like

Gaaf Paul!

Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, schitterend.
Geniet er van, veel draagplezier!:watch:

Geweldig mooi horloge en hele gave kleurstelling, prachtig door zijn eenvoud :ok_hand:t2:

1 like

Wat een prachtige Breitling! Veel plezier ermee!

1 like