NA: Unboxing Breitling Navitimer 8

Deze kon ik niet, maar meteen even als favoriet opgeslagen. Mooi ding man, veel draagplezier :+1:

1 like

De meeste Breitling horloges vind ik persoonlijk te druk, maar deze is :ok_hand:
Heel mooi en perfect afleesbaar. Ik zou zeker overwegen om dit model ook te kopen.
Proficiat, geniet ervan!

1 like

Mooi ding zeg!

Voor mij is het een Breitling met een vleugje IWC. Iemand anders die dit ziet?

2 likes

Schitterend aanwinst! Veel draagplezier gewenst :sunglasses:

1 like

Ja nu je het zegt. Beide zijn natuurlijk fliegers, dus die overeenkomsten zie je terug :wink::+1:t3:

1 like

Kan ik me heel goed voorstellen! Gefeliciteerd met de aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een prachtige eenvoud, niet echt gewend van Breitling. Een geweldige aanwinst :+1:

1 like

Pracht horloge , veel draagplezier !!

1 like

Mooi hoor je nieuwe Breitling, veel draagplezier toegewenst. :+1: Dat wordt genieten met de feestdagen. :ok_hand:

1 like

… En gelijk heb je een prachtig exemplaar😍 genieten maar Paulus

1 like

Van harte met deze NA!

Veel plezier ervan.

1 like

Vind m echt enorm gaaf, wat een heerlijke knaller.
Voor mij, dat leer moet snel ruimte maken voor een kwaliteit canvas band, perfectie qua sfeer en inzetbaarheid bij dagelijks gebruik.

1 like

Prachtig horloge :+1:

Veel draag- en kijkplezier!

1 like

Erg mooie Breitling flieger! Gefeliciteerd en draag hem in goede gezondheid.

1 like

Dankjewel, de combi van de gun-metal kast en de zwarte dail met “vintage” kaki-kleur op de lumen maakt hem met de dag nòg steeds mooier :grin:

Ik ben inderdaad al aan het speuren naar een groen sailcloth bandje. Niet zozeer voor dagelijks inzetbaarheid, leer heeft bij mij niet zo te lijden, maar meer voor de stoere looks.

2 likes

Dat!

1 like

Hele mooie Breitling, geniet van je NA!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Breitling! :blush: :+1:

1 like

Erg mooie aanwinst, gefeliciteerd! :ok_hand:t2:

Ik droeg de mijne op deze, van Breitling zelf:

Vond ik er persoonlijk erg goed bij passen.

3 likes

Mooi!

1 like