Zojuist de Carapaz Watchroll binnen gekregen uit Zwitserland. Deze gebruikt net weer een ander systeem als de Bosphorus Watchroll. Voor beide is wat te zeggen. Ben erg iig erg blij mee. Hierbij de foto’s!
Ik heb het je geloof ik al eens eerder gevraagd maar ‘ontvang’ je dit spul vooral voor je #Insta(review) foto’s of koop je het echt voor eigen gebruik? Ik heb de laatste paar maanden best al wel veel aan leren opbergspullen, kistjes, standaardjes etc. voorbij zien komen. Zo veel horloges heb je nou ook weer niet, toch … het is wel mooi allemaal hoor, don’t get me wrong.
Vind ik een hele lastige. Beide hebben wat. Denk dat de Carapaz makkelijker te gebruiken is maar het leer en de binnenbekleding en overall feel van de Bosphorus het meest hoogwaardig is. Heb ook nog een Mirage Watchroll besteld. Zal als die binnen is en ik ze wat langer in gebruik heb wel een review maken. Denk dat ik ook nog een goedkope merkloze bij Amazon koop voor 25 euro. Dan kan ik er 4 vergelijken van goedkoop naar duurder en daar een leuke review over schrijven.