NA + unboxing Carapaz Watchroll

Hallo allemaal,

Zojuist de Carapaz Watchroll binnen gekregen uit Zwitserland. Deze gebruikt net weer een ander systeem als de Bosphorus Watchroll. Voor beide is wat te zeggen. Ben erg iig erg blij mee. Hierbij de foto’s!

Unboxing:

En nog wat gevulde foto’s:

En gevulde foto’s met een andere line-up:

MvG Ralph

23 likes

Kijk die Ralph nou rollen man! :ok_hand:

1 like

Nice.

He maar 4 drukkers …
Niet lastig om met beleid te openen ?

Het wel mooi spul allemaal hoor, mooi al die side dishes om de horloge hobby completer te maken…

Hep het nut zou wijlen mijn schoonmoeder zeggen :innocent:

In welk opzicht is deze anders dan de Turkse variant, anders dan het meer ingetogen leergebruik aan de buitenzijde?

Dat kan echt niet meer heden ten dage :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ziet er mooi uit Ralph! :smiley::ok_hand:

1 like

Waarom niet? :flushed:

Als ik dat hier ga uitleggen is een perma ban mijn deel. Lees u even in a.u.b.

?

@GMTplus1 stelt toch een volkomen normale vraag?

Ik mis ook echt iets.

Ben ook wel benieuwd naar de werkelijke verschillen.

1 like

Heel ander systeem

Carapaz schuifsysteem met twee standen. Dus ook voor de displaying zeg maar.

Kussentjes die met drukkers vastzitten gedrukt in tussenschotten.

4 likes

Mooie horloges verdienen een mooi onderkomen. Deze watchrol is een heel mooi onderkomen. Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Sjiek ding Ralph.

Ik ben wel benieuwd hoe vol jouw telefoon staat met horloge foto’s :thinking:

1 like

Mooi ding Ralph! :ok_hand:

Ik heb het je geloof ik al eens eerder gevraagd maar ‘ontvang’ je dit spul vooral voor je #Insta(review) foto’s of koop je het echt voor eigen gebruik? Ik heb de laatste paar maanden best al wel veel aan leren opbergspullen, kistjes, standaardjes etc. voorbij zien komen. Zo veel horloges heb je nou ook weer niet, toch … :wink: het is wel mooi allemaal hoor, don’t get me wrong.

1 like

Dat dus, leuk ding, lijkt me prettiger dan de variant uit Constaninopol.

1 like

Allebei tof :ok_hand:

1 like

Genoeg :yum:

1 like

Valt mee hoor. Is prima te doen.

1 like

@RLC als je er nou eentje zou moeten kiezen welke dan en waarom?

Vind ik een hele lastige. Beide hebben wat. Denk dat de Carapaz makkelijker te gebruiken is maar het leer en de binnenbekleding en overall feel van de Bosphorus het meest hoogwaardig is. Heb ook nog een Mirage Watchroll besteld. Zal als die binnen is en ik ze wat langer in gebruik heb wel een review maken. Denk dat ik ook nog een goedkope merkloze bij Amazon koop voor 25 euro. Dan kan ik er 4 vergelijken van goedkoop naar duurder en daar een leuke review over schrijven.

3 likes