NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Voor speciaal met ketchup moet je zelf een beetje “speciaal” zijn.

4 likes

Haha, u woont ergens in Limburg?

2 likes

LIMBURG ???

Ik eet al 47 jaar lang frikandellen speciaal ( nou ja ok…40 jaar ofzo ) in Amsterdam maar NIET met curry.

Had je vroeger niet eens. Ja kip-curry. Dat heette toen nog kerrie.

image

En als er een blik ananas overheen gegooid werd heette het ineens kip-kerrie-hawaii. Brrrrr :face_vomiting: .

OT : mooie GS. Complimenten.

3 likes

Beetje kort van stof, maar mooie foto’s! :smile:

Draag hem in goede gezondheid. Fantastische keuze en kwarts is nog gewaagd ook, op dit van mechanische horloges uitpuilende forum. :+1:

Ananas is prima. Vers uit het handje. Graag zonder pizza, burger, patat tosti, of andere snack. Ik ben echt helemaal bij je.

Ik eet zelf al 43 jaar frikandellen speciaal (ik kreeg ze vroeger geprakt met banaan en sinaasappelsap) met Curry Gewürz.

Het spul is er dan ook al sinds September 1949.

5 likes

Voor als je De Librije een keer zat bent. Zwaar ondergewaardeerd. Ik kom net uit Italië en ga er vanavond traditiegetrouw vers uit de auto eentje verorberen.

3 likes

Rijd jij een FEBO :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Neen. Ook geen SRV.

3 likes

En toch altijd zo atletisch gebleven. Hoe doet die jongen het. :sunglasses:

4 likes

Sinaasappelsap erdoorheen hè, vitaminen.

1 like

Jak. Dat lijkt me nog erger dan zoute haring met chocoladesaus :astonished:

2 likes

Na elkaar: niks mis mee. Samen? Nope.

2 likes

Ah. En zo zijn we weer bij @HanDavinci.

6 likes

Wat is ie trouwens stil vandaag. Toch geen tripje naar Amsterdam gemaakt :flushed::thinking:

2 likes

En zelfs op een stalen bandje… :smiley:

1 like

Haha! Als ik in de buurt had gewoond was ik er wel even voor de snelle winst langsgegaan. Een GS in de stickers op Instagram te koop gezet. No shame, die Day-Date moet ergens vandaan komen.

Het klinkt leuker dan het is, na vijf minuten ben je misselijk en moet het feestje nog beginnen. Geen chocosaus voor deze jongen.

3 likes

Ah de ballen van Jonnie! Daar kan echt geen enkele andere bal tegenop. Die ik ken tenminste.

2 likes

Mager kippevlees met specerijen en rauwe ui, daar wordt je niet dik van.

:slight_smile:

Hoe weet jij dat, Henk? Ik zou geen idee hebben hoe de goede jongen smaakt.

Dat mag een godswonder heten, al vind ik de sluiting nog steeds te dik ten opzichte van een gesp. En de band te zwaar. :slight_smile:

Nu ben ik nog nooit in de Librije wezen eten, al heb ik daar wel al jaren zin in. Hmmmm.

Maar inderdaad: Ons aller Frikandel is ondergewaardeerd. Mager, gezond, milieubewust… een prima snack. :+1:

1 like

Fabelhaft! Voor deze uitvoeing zou ik ook gaan rennen misschien… Maar dan liever met het oude logo-type wijzerplaat.

1 like

Gefeliciteerd, nu ik deze zie moet ik er ook een hebben maar zit te dubben tussen een quartz of een automaat :grin::wink::slightly_frowning_face:

2 likes