NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Je bent niet echt kort van stof! :joy: Maar gefeliciteerd me je aanwinst! Prachtig zo’n scherpe GS. (:thinking: Benieuwd wat er uit gaat)

3 likes

Prachtig!

1 like

Ik denk een Archimede en een Alpinist. Ik merk dat ik ze weinig draag. De Stowa zou een aderlating zijn, de Nomos en Mühle blijven uiteraard… Ach. Misschien ook wel niets. Er moet er één uit.

1 like

Dat mag ik toch aannemen. De Nomos is je duiker en die Mühle is het horloge-equivalent van dit:

Kortom, dat kun je thuis niet maken.:wink:

5 likes

En daar ging de koffie
tumblr_m8g3nbptdd1rut2wm

2 likes

Ach joh, gewoon rigoreus. Alles eruit op de GS na… Dan een SARB erbij voor de weekenden en zo, een SKX voor in de tuin, of andere ruige zaken. Dan ben je klaar toch? Ook geen keuze stress, bij wat dragen we vandaag. :wink:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd! Voor mij denk ik de mooiste GS kast.

1 like

Krijg ik toch een beetje het idee dat ons voor smakeloze horken aan het uitmaken bent? Da’s niet helemaal netjes ten opzichte van ome Mühle:

Los daarvan heb je wel gelijk, je doet je verjaardagscadeau voor elkaar niet weg, nee. :slight_smile:

2 likes

Mooi verhaal haha heb hem met een glimlach gelezen :slight_smile: veel plezier met je nieuwe aanwinst :+1:t3::+1:t3:

1 like

Ik denk dat smakeloos nog een van de minder lullige kwalificaties is die in ons opkomen. Als jullie er maar gelukkig mee zijn.

aace0fd6f40d0db9898132c3ed0c48a9c47b2bba_1_690x460

2 likes

Gelukkig zijn we zo waakzaam dat we zelfs die horloges nooit tegelijkertijd aanhebben. Het is in anderhalf jaar één keer voorgekomen. :slight_smile:

1 like

Perfecte GS. Kan alleen maar zeggen: hulde voor je vrouw anders had je nu met een Rolex gezeten :joy:

1 like

mooi opgeschreven. veel draag plezier.

1 like

Prachtig verfijnde details.

1 like

Prachtig verhaal, prachtige foto’s, prachtig horloge.

1 like

Dank je wel, en @lenner31 ook, uiteraard. Hij ligt weer om de pols. :slight_smile:

Man ow man wat een schitterende Grand Seiko :heart_eyes:

1 like

Mooi, mooi, geweldig mooi. :heart_eyes:
Kan er niets anders van maken.

1 like

Hier even wat nieuw leven inblazen. Als ik ooit een GS koop (wat hopelijk wel gaat gebeuren) zal dat vooralsnog gaan tussen deze (:heart_eyes:) en een van de SBGN GMTs.

Wat ik me wel af vraag, wat is precies het verschil tussen deze en de SBGV225 @Fate_Amenable_To_Change?

image

3 likes

Prachtig geschreven, vette complimenten. :+1::+1::muscle:t3: Vette klokk ook trouwens :joy:

1 like