NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Als je de kleur blauw kunt omschrijven wat zou het dan zijn? Het lijkt een redelijk diepe blauw te zijn. En mat maar toch met iets van glanzend zodat ie er meer uitspringt…en meer diepte heeft?

1 like

Congrats. Mooi horloge

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een geweldig ding! Echt iets voor jou lijkt mij. Fantastisch!
Maar waag het niet er een nato op te zetten! Ik kom persoonlijk met 12 Sumo worstelaars het ding afpakken. Blasfemie!
Met leer kom je wel weg trouwens, maar staal is gemiddeld genomen het mooist.

13 likes

Mooi horloge. Hele mooie scherpe kast. Blijf je naar kijken. Heel veel plezier ermee! Leuk verslag en mooie foto’s .

1 like

Schitterend! Werkelijk prachtig! Van harte gefeliciteerd met je aankoop! Heel veel plezier ervan!

1 like

Prachtig!
Ik lees met plezier je reviews, geweldig met de mooie plaatjes!

1 like

Heeeel mooi zeg.

Als je klaar bent met die catalogus, dan hou ik me aanbevolen om die over te nemen​:wink::pray:.

Moet het winkelpersoneel eerst leren hoe ze die doos inpakken in een sluier?

1 like

Chris is voorzitter van de antistalenbandenvereniging, dus die heeft hij er alleen voor de foto’s even op gelaten.

Ik vermoed dat hij dat al gedaan/geprobeerd heeft. :joy:

As we speak zal de GS aan een leren bandje bungelen. Vermoedelijk eentje waar reeds 194 keer mee gedoucht is. Leer mij FatC kennen. :upside_down_face:

P.S. ben ik de enige die de fijnzinnige ‘lid van de club’ knipoogvoltreffer is opgevallen? :thinking:

3 likes

Grandioos. Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Ik probeer ondertussen 12 sumo worstelaars in mijn auto te krijgen…

3 likes

Ik hou m’n hart wel vast. Want ik ben de eigenaar en hij is 100m WR, maar deze vorm van polijsten is zo tranentrekkend mooi dat het heel erg huilie huilie wordt wanneer de eerste krassen komen. En wat ik al zei. Ik ben de eigenaar. :face_with_thermometer:

Eensch. Heel erg Grand / King / Lord Seiko dit. Een echte echte.

Sja. Hij lijkt soms bijna zwart met een zweem van iets. Hij is donkergroen-turquoise van kleur, maar soms doet ie ook net alsof hij blauw is.

Wat ik al zei: Ik kan over die wijzerplaat niet kort zijn. Dat gevoel moet jij toch zeker herkennen met de jouwe:

Die gaat ook van groen naar grijs naar zwart afhankelijk van de omstandigheden, toch? Sehr geil!

Dat zei de verkoper in de boutique nou ook al toen ik over NATO begon. :slight_smile:

Geen zorgen, ik kijk het aan op staal, en als ik al leer doe overweeg ik een zeer discreet en simpel cordovannetje met ton-sur-ton stiksel zodat het niet vloekt of afleidt. :+1:

3 likes

Phoe…

Sumo worstelaars weer uit de auto…

4 likes

Gefeliciteerd met zoveel schoonheid!
Je zou er bijna een harde pl…eeeehh, STAART ! Van krijgen!

9 likes

Gaaf…heel chique! :ok_hand: En ja inderdaad mijn GS doet dat ook…van zwart naar zeer donkergroen, of zoals men dat noemt…teal. Vertaald komt het neer op groenblauw. Whatever…het is geil…sehr geil…opzeker! :sunglasses:

Oh ennuh welkom bij de club (die de laatste tijd flink groeit…:+1:)

2 likes

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd.

Schroef verbinding hoef je echt geen zorgen om te hebben , ook zonder loctite komen die echt niet zomaar los

Loctite blauw (mini drupje) voorkomt gewoon
100% zeker loskomen , maar de schroefjes zijn dan nog steeds zonder problemen weer los te draaien.

Enjoy!

1 like

Wat een prachtig horloge zeg. Ik snap best dat je deze boven de Snowflake verkiest. De lijnen van deze kast zijn echt om te watertanden en dat is het mooiste aan GS.
Althans, los van de wijzerplaat. Oh, en de afwerking van dit quartz-uurwerk. En de wijzers.

1 like

Eerlijk gezegd… tussen jou en mij gezegd en gezwegen durf ik even niet van band te wisselen. Die zaratsu polijstbeurt is zo strak dat ik als de dood ben dat ik met m’n bergeonnetje naast het gaatje prik en er een kras of swirl op maak.

Daar zullen een paar weken overheen moeten. :slight_smile:

6 likes

Dat bandenwisselen doen we komend weekend samen wel even met een biertje. :wink:

P.S. ik heb nog een mooie 20mm NATO liggen, die neem ik wel mee. :joy:

2 likes

Deal!

Is het er één met bloemetjes? :slight_smile:

1 like