NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Bijna. Wel kinky. Ik ben nu onderweg naar de brievenbus waar hij in zou moeten zitten.

1 like

Mooi man. Erg mooie kast idd. 9F is ook gaaf.

Voor mezelf weet ik nog niet of 40 de goede maat zou zijn. En blauw met witte datumschijf weet ik ook nog niet.

Gooi maar gauw op een NATO om de boel hier te stangen. (maar niet in het openbaar dragen).

2 likes

Gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst. Veel plezier er mee. En vooral op staal houden!

1 like

Wat een lap tekst,schitterend geschreven zoals men van je gewent is,en wat een heerlijk horloge zo scherp en fris

1 like

Als ouwe lul kan ik je wel mededelen dat hij eminent afleesbaar is. Het hele ding, trouwens, inclusief gebold saffiertje en zo. :slight_smile:

2 likes

De grootste lullo van dit forum -die zich óók nog eens regelmatig negatief uitlaat over Speedy’s- koopt dan wel weer een dijk van een horloge!! :smiley:

Deze foto: :sob:

Ik mag toch wel hopen dat je het laat om met dit horloge te gaan zwemmen, douchen en badderen!!!

Je wederhelft heeft trouwens gelijk; een nato of leren tuigje in plaats van die stalen band is ongeveer de definitie van een abominatie! :sunglasses:

Anyway…hou em droog en draag em in goede gezondheid de komende servicebeurtjes!!! :blush:

1 like

Ik denk dat je de krassen wel snel gaat zien ja.
Het is allemaal zo mega strak gepolijst…

Daar zal je mee moeten leren leven denk ik.

1 like

Ach, met de Squale en de Nomos heb ik daar al op geoefend. :joy: Maar je hebt gelijk, het is onvermijdelijk.

Die had toch een ban? :slight_smile: Oh, wacht. Dan blijf ik over. :slight_smile:

2 likes

Trust me. Over een half jaar is het nog een hele toer om tussen alle krassen, het Komatsu polijstwerk te ontwaren. :joy:

3 likes

Ik weet niet waar jij het over hebt.


1 like

bijna Net zo mooi als een Nomos. :joy:

1 like

Hahahaha! En nu een foto van de zijkanten van die afgeleefde jongens. :wink:

Smiecht.

1 like

Mooi verhaal man :joy:. Gefeliciteerd met je aanwinst!!

1 like

Die zien er beter uit dan de bezel. Want die stoot ik nooit.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja jij doet het beter!

20180919_182559

:grin:

8 likes

Zo dan das een beste knijter Mien jong, heel veel spaB damit!

1 like

Ik zou ook een SKX pakken om te gaan zwemmen, maar dat is meer vanwege gestoei in het water en stalen speeltoestellen en die trapjes, maar vooral zand. Douchen en badderen kan zonder problemen met een GS. Zelf doe ik zelfs een duiker af, gewoon omdat dat fijner doucht. Oh zo’n campingdouche, daar zou ik een GS wél omhouden, je wilt hem niet laten vallen.

1 like

Mooi verhaal, met zo’n stukje proza mag je wel elke week een NA presenteren :slight_smile:

1 like

Als ik met die GS ooit op een camping terecht kom, en laat het duidelijk zijn dat dit niets met vooroordelen te maken heeft, zal ik 'm zeer zeker tijdens het slapen, zwemmen en douchen om gaan houden. En tijdens de seks danwel de maaltijd of het drinkgelag. :slight_smile:

Want in de tent laten liggen lijkt mij even geen optie, dankuwel.

4 likes

Wat een magnifiek horloge, gefeliciteerd! Bedankt ook voor je verhaal + foto’s. Voor ons is het daardoor ook genieten!

1 like