NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

@Fate_Amenable_To_Change is van mening dat je met elk horloge moet kunnen badderen en zwemmen als ik het mij goed herinner; vandaar mijn opmerking!

Die laat zijn GS vast zwemmen tussen de badeendjes! :joy:

1 like

Eh, hehehe… Ten eerste zou ik bankroet zijn, ten tweede zou mijn partner mij vermanend toespreken danwel billekoek geven.

En niet op een leuke manier. :+1:

Als ik nog eens een onverwachte zeer grote erfenis krijg ben ik je man!

Poeh, dit is bazenmateriaal. :ok_hand:
Van harte!

1 like

Man man man dat ding heeft gewoon een batterij… :smirk: :sunglasses:

Van harte! :+1:

1 like

Top Chris, veel plezier ermee :+1:

1 like

Als je hem toch gaat ontdoen van staal, denk ik dat grijs velours van STRPS er mooi op zou staan. Ik neem hem wel even mee. Mijn Lord Marvel - waar ik het bandje voor heb gekocht - is toch nog niet klaar, haha!

2 likes

Wat een beauty zeg !!!

1 like

Schitterend horloge, veel plezier!

1 like

Qua kleur is dat best spannend. Want in een turquoise bui zou dat kunnen vloeken, maar in minder licht wordt het allemaal wat anders:

Het zou dus nog wel eens een moeilijke rakker kunnen zijn die bijvoorbeeld alleen chocolade- of tabaksbruin blieft. We gaan het (zondag?) zien.

1 like

Volgens mij is het anders. Hij vind dat elk horloge (inclusief dresswatches) een WR van 100m moet hebben. Dit om bestand te zijn tegen het dagelijks leven (lees: handen wassen), maar vooral uit principe omdat het moet kunnen. Ik hoor niets over zwemmen, en geloof dat hij verder aquafoob is.

2 likes

Ho, ho. Vorige zomer hebben Chris en ik heerlijk met zijn vrouw in de Urker wateren gedobberd. Inclusief horloges. :wink:

1 like

Prachtig horloge en grappige tekst.
Gefeliciteerd!:ok_hand:

1 like

Eh, een enorme luie donder, ja. Aquafoob zou mij als voormalig waterpoloër niet goed uitkomen. :slight_smile: Ik hou niet heel erg van zout water, dat weer niet, maar een plonsje hier of zelfs een snorkeltje daar is hartstikke vermakelijk.

Verder had ik het absoluut niet beter kunnen formuleren, da’s spijker en kop en zo.

1 like

Met dat Oost Duitse Duikhorloge dan toch, niet met een 100m dresswatch neem ik aan :grin:

2 likes

Gruwelijk mooi horloge! Die wijzers…

tenor

Belachelijk hoe strak uitgelijnd en hoe mooi, scherp geborsteld/gepolijst. Traantje weggepinkt :wink: .

2 likes

Prima uitpakparty en leuke post. En het belangrijkste, mooie klok! Enjoy.

1 like

Hij met de Squale, ik met de Damasko (dacht ik).

1 like

Riskanter: Met een Italiaans horloge.

Noem me bevooroordeeld, maar Italianen en specificaties… ach. Tsja.

Echt een geweldig mooie nieuwe aanwinst. Alleen toen ik het woord NATO las icm met deze GS dacht ik echt: WTF?

1 like

Mooi en knap geschreven verhaal!

1 like