NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

image

1 like

Zucht japanse perfecte eenvoud…prachtige kast he…zeker nu hij wat dunner is komen de lijnen extra mooi uit

1 like

Eh,

Ik zat er al helemaal klaar voor.

Het satéprikkertje van m’n bergeonnetje is te dik. De lug holes zijn aan de kleine kant.

3 likes

Hahaha, die Chris die flikt het gewoon :+1:
Mooi man, van harte en draag hem in goede gezondheid!

Die Citizen in de doos, ik was even flabbergasted. Ik las blauw en zag wat anders en keek wat beter en toen was er herkenning :wink:

Leuk verhaal en absoluut een prachtige aanwinst, mooie vormen, schitterende plaat en een lekker setje wijzers. Geniet er van en PB me maar over wat er uit gaat :slight_smile:

1 like

Ja da’s inderdaad wel een dingetje. Schroefjes zijn ook echt klein.

Een hele kleine paperclip werkt overigens prima.

1 like

Schitterend!

1 like

Nur ein wort, Gratuliere!

1 like

Heel fraai horloge, prachtige kleur wijzerplaat. Nagenoeg perfect! En dat laatste zeg ik vanwege de onbegrijpelijke keuze voor het gotische lettertype van het logo…

2 likes

Damn, wat een fantastische mooie wijzerplaat. Die kleur :heart_eyes:

1 like

Topper!

1 like

Als je de intentie had de banden op de foto te gaan plaatsen, dan zou ik dit beschouwen als goddelijke interventie.

Zo’n mooi horloge verdient toch gewoon een (echte) kroko lederen band.

3 likes


Ach. Het is toch der Kaiser unter de lettertypes. Het past bij m’n gevoel voor humor.

2 likes

In één woord: PRACHTIG!

1 like

Ach, 99,999% perfect is ook aardig… geniet van deze prachtige aankoop!

1 like

Nondeju, Chris! Dat is een mooie! Wat een prachtige plaat én kast.
Heel mooi. Deze wil ik eens zien in het echt, november ergens… :thinking::face_with_raised_eyebrow::zipper_mouth_face:

1 like

Wow, prachtig horloge! Fantastische keuze, veel plezier ermee (en laat aub die band eraan :wink:).

Edit; die kast :heart_eyes:

1 like

Ik herken het beeld van gisteravond. Was klaar gaan zitten met een valet tray, bergeon tool, Swiss Geneva schroevendraaier. 19mm croc band, vouwsluiting etc.

Eerst stalen band op maat gemaakt. Wat een kleine schroefjes!

Na een uur rustig werken en niet overhaast reageren was de band perfect, uiteindelijk bleken 2 halve schakels op de band ipv 1 hele verschil te maken.

Toen mijn bergeon tool en Yep, gaten in de lugholes te klein. Toen gestopt en bedacht dat ik nog ff de stalen band draag en de volgende keer hiermee aan de slag gaat!

1 like

heerlijk verhaal om te lezen en een indrukwekkend horloge. Geniet ervan!!!

1 like

PRACHTIG Chris… Mooi verhaal (en terecht) :smiley:
Ik heb afgelopen week even de GS van @ThaPapper om mogen doen en mogen ervaren hoe geweldig zo’n ding irl is :ok_hand:
Proficiat en ben erg benieuwd naar deze donkere plaat. :ok_hand::+1:

3 likes

Wat een prachtig horloge! Sublieme afwerking, ja dan wil ik zelfs een quartz!

Veel plezier ervan!

1 like