NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Als er nu deze herfst nog eens iets in het Taphuys wordt gedaan neem ik 'm toch gewoon mee?

@anon50762135EV, doe es wat, man! Of was jij de organisator niet?

4 likes

Yes please :pray:

3 likes

Geniet van je aanwinst.
Mooi verhaal en mooie foto’s.

1 like

Prachtig horloge :+1:
mooie kast met die boog vorm !

1 like

Nee de organisator is @HanDavinci

:joy::joy::joy:

Enorm gefeliciteerd Chris!
Die waanzinnig mooie plaat en alle andere door jou accuraat beschreven aspecten, staan borg voor een hele lange periode van genieten, verslaving en uiteindelijk de vraag hoe weer af te kicken, geloof me…:ok_hand::+1:

3 likes

Mooi man :ok_hand:

By the way @Fate_Amenable_To_Change, denk je af en toe aan een leuke post/foto in het ‘Show je GS topic’. Daar zitten de mensen die smaak hebben en niet van de protserige zijn :wink:.

3 likes

Ik vind je soms een rare kwiebus, maar dit is een leuk verhaal met een schitterend horloge. Veel geluk en plezier ermee.

1 like

Wat een geweldig mooi horloge! Heel veel plezier, maar dat geen enkel probleem zijn.
Ook een heerlijk stukje om te lezen!

1 like

Top :ok_hand:t4:, horloge en voorstelling. Veel genotsmomenten ermee! :slightly_smiling_face:

1 like

Dit topic bijna gemist. Gelukkig toch nog voorbij zien komen. Mijn mondhoeken zijn weer vochtig. Wat een prachtige aanwinst… Man man.
Geniet ervan en laat hem aub vaak voorbij komen hier… :heart_eyes:

Ik heb het meestal andersom; na een leuk verhaal vind ik hem een rare kwiebus.

2 likes

Wauw, echt een geweldig mooie GS! Maar vooral ook heel leuk geschreven verhaal erbij, ik heb echt wel zitten lachen, heerlijk.
En bedankt…nu wil ik dus ook liever zo’n GS i.p.v. een Rolex… WAAROM lees ik dit soort verhalen toch?

Veel plezier met deze prachtige aanwinst!

2 likes

Heb jou er al vaak over zien posten, en nu heb je hem!!! Gefeliciteerd man :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Prachtige review.
Prachtig horloge.
Gefeliciteerd!

Dick

1 like

Prachtverhaal en mooi geschreven, ik ben ook van mening dat dit het beste is van vele horlogewerelden…

Laatst ook op pad geweest voor dit model moet er alleen nog even naar toe sparen :grimacing::sweat_smile:. Was de zwarte versie.

Geniet ervan en hoop vele mooie foto’s voorbij te zien komen :+1:t2:

9 likes

Ik ben de organisator niet, anders zou het wel de “Da Vinci Club” heten.

Maar ik zal voor oktober eens iedereen optrommelen :ok_hand:

3 likes

Ik heb je topic met veel plezier gelezen. Wat een fantastisch mooi horloge! Ik zou 'm alleen nooit, maar dan ook nooit, van die stalen band afhalen. Die dial spat werkelijk van m’n scherm af zo.

2 likes

Mooie, leuke unboxing en prachtige NA! Met genoegen gelezen. Wens je veel draagplezier! :ok_hand:

1 like