NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Jeetje, normaal gesproken ben je best lang van stof, deze keer vind ik het eigenlijk wel meevallen. Had langer gemogen wat mij betreft hoor. Super mooie nieuwe aanwinst, wat een horloge wat een borsteling van die kast. :heart_eyes: Geniet ervan.

1 like

The hills are alive with the sound of sounding… :musical_note:

3 likes

Je hebt je slag geslagen!
Wat een bijzonder mooie aanwinst, het kwijl loopt over mijn kin.
En dan zie ik slechts de foto’s.

Leuk verwoord, en genieten maar!
p.s. Mocht het blijven jeuken, koop je er toch nog een GS bij.

1 like

Weer een slapeloze nacht te pakken straks. Wacht maar eens… Ik pak je nog terug. :wink:

3 likes

Prachtige aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

Altum silentium…

Grootse schoonheid…

Summary

Bijzonder hoe ze het weten te verpakken als kersenbonbon :blush:

1 like

Prachtig zeg pfff, en geweldig verslag dit! Geniet ervan :facepunch:

1 like

Leuk verhaal, schitterend horloge! Heel fraai die wijzerplaat :+1:

1 like

Wat een verhaal en wat een horloge!!! :+1::clap::+1:

Prachtig zoals jij het brengt (niet het verhaal maar de beleving) en prachtig zoals jij je horloge naar voor brengt!!! :clap::clap::clap:

Maar vooral veel draag en kijkplezier met je nieuw horloge!!! :+1::+1::+1:

1 like

Het GS effect. Jouw vermakelijke eloquente uiteenzetting roept flashbacks op. Zoveel schoonheid en perfectie doet iets met het neurale systeem. Synapsen beginnen te vonken, handjes worden klam, het sympathisch zenuwstelsel begint te rammelen en aanzwellende hormonale schommelingen monden uit in groteske linguïstische superlatieven. Serotonine schiet daarbij uit de oren en enig aanwezig cortisol verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Dit houdt overigens een aantal dagen aan en iedere keer als de deksel van zijn donkerblauw fluwelen paleisje wordt gelicht herhaald het proces zich. Een Grand Seiko verliest niet snel zijn (zaratsu) glans, bij mij niet althans. Gefeliciteerd met een mogelijke metgezel voor het leven.

4 likes

Heel mooie keuze! Die blauwe wijzerplaat is inderdaad een prachtig zicht :+1:
En terechte keuze qua kast boven de snowflake, de kast van een horloge wordt toch dikwijls nog onderbelicht. Geniet ervan!

1 like

De afwerking van GS blijft me steeds weer verbazen. Werkelijk een prachtig horloge en op een prachtige wijze vastgelegd. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Van harte gelukgewenst met die supermooie GS. Een prachtig staaltje techniek en wat ziet dat uurwerk er gaaf uit! Daar heb je de komende 50 jaar (en langer😀) veel plezier van Chris!

1 like

Gefeliciteerd met een prachtige aanwinst!

1 like

Schitterend :ok_hand: Veel plezier er mee :smiley:

1 like

Prachtig horloge.
Geniet ervan en laat over 50 jaar maar even weten wat er tijdens de service uitgevoerd is.

2 likes

Ga jij die banden eens lekker weg doen! :scream:
GS heurt op staal :wink::+1:

2 likes

Werkelijk prachtig!:+1::heart_eyes:

1 like

Ik heb nog even op mijn PC de fijne fotoshoot erbij gepakt. Man man, genieten hoor. Die wijzers zijn echt geweldig. Dat die horlogemakers aldaar hun vingertoppen er niet aan openhalen!

4 likes

Yup. Het is ook bizar hoeveel licht ze vangen als het donker is. Ieder dingetje wordt weerkaatst. :+1:

Deze beleving is toch anders dan m’n andere NA’s.

5 likes