NA + Unboxing: Eindelijk lid van dé club.

Klopt als een bus. Anders dan bij ieder ander horloge wat ik gezien heb (heb ze nog lang niet allemaal gezien :slight_smile: ).

Welkom bij de club!

8 likes

Van harte met deze schitterende NA! :smile: :+1:

1 like

Dank! Die mag er ook zijn. :slight_smile: Het voelt als een goede club voor mij.

Trouwens, een kleine addendum voor wie het verhaal aandachtig heeft gelezen, ik vrees dat ik heb gejokkebrokt.

Hij heeft helemaal geen schroefkroon, dat was de Snowflake, als ik het mij goed herinner. Deze heeft gewoon een ouderwets push-pull kroontje, wat me dan wel weer bevalt omdat de schroefdraad niet naar de klaeute kan. :+1: Ik was wat overhaast.

@Jaroen, de eerste douche is ook een feit. Ik hoop dat de band roestvaster is dan die van Damasko. :sunny:

1 like

Allemaal fijne mensen en liefhebbers :grin:

3 likes

Jongens worden mannen! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een mooi horloge, Chris!:heart_eyes::ok_hand:

En een gaaf verhaal om te lezen!

Van harte gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van.:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

LOL :joy:
Heel goed, was vast fijn douchen! :sunglasses:
(Mijn Speedy krigt slechts de badkamerdeur te zien vanuit de veilige gang! :grimacing:)

1 like

Schitterend horloge, prachtige foto’s en leuk geschreven! :smiley:
Veel plezier ervan!

1 like

Met mij ijs het altijd fijn douchen, Henk. Dat weet jij ook.

45632_0013

5 likes

Gefeliciteerd met deze strakke aanwinst; die sunburst en afwerking zijn echt fraai. :ok_hand:
(Als geheel niet mijn helemaal mijn ding; persoonlijk prefereer ik iets meer lawaai om de pols. :sweat_smile:)
Veel plezier ermee!

1 like

Heerlijk lezen en prachtig horloge!! Genieten maar.

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Mooi hoor!
Veel plezier ermee: zal wel lukken denk ik :wink:

1 like

Tsjonge, geweldig! Wat een Grand Seiko geweld deze week. Ik geniet alleen al van de foto’s. Laat staan als je dit exemplaar elke ochtend om mag doen. Gefeliciteerd!

1 like

Het is altijd genieten. Hier met een frikandel. :grinning:

9 likes

Schitterende aanwinst, congratz
Draag de Grand Seiko met liefde.
Leuk verhaal.

2 likes

Haha ultieme mismatch. Gewoon omdat het kan!

2 likes

Ik zou willen stellen dat een Frikandel Speciaal, indien goed uitgevoerd in de proportie frikandel-mayo-curry-ui, een welhaast even gebalanceerd culinair kunstwerk is als een GS.

Maar ofschoon ik het de absolute eindbaas van de Nederlandse culinaire traditie vind (een frikandel speciaal verveelt nooit en gaat er altijd in) zou dat een leugentje zijn. :slight_smile:

7 likes

Visueel ook wel fraai hoor zo, gepresenteerd in dat zwarte bakje…

1 like

Dit verhaal naar Seiko sturen.
Baan in de Raad van Toezicht in het verschiet…:wink:

2 likes