NA: unboxing en eerste indrukken GS

Tsja. Dit is wel een topper hoor. Werkelijk een prachtig horloge. Kastvorm, wijzerplaat, afwerking. Helemaal geweldig. Gefeliciteerd ermee!

1 like

Wat een prachtige introductie en horloge! Van harte.

1 like

Houden jullie nu eens even op met al die GS’en? Het verlangen wordt bij ondraaglijk! :face_with_hand_over_mouth:

Mooi mooi mooi :+1:

3 likes

Schitterend.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Grand Seiko geen fijn afstelling op de gesp biedt.

1 like

Schitterend!

De gemiddelde Japanner was altijd 1.60m en 60 kilogram. En had dus polsen als een tienermeisje. Maar met de welvaart kwam ook de KFC en de Macan D. Dus hebben ze nu het postuur en de polsen van @superC.

Echt. Na eeuwenlang gezond voer als groenten en vis, zijn door al die kipnuggets en burgers, veel Japanners hard op weg een amateur Sumo worstelaar te worden. Qua uiterlijk dan. Knokken kunnen die lui niet. Behalve Jackie Chan natuurlijk.


Hahaha, da’s geen Japanner. Gotcha.

2 likes

Prachtig horloge, na vele maanden lezen, kijken, winkels loeren neig ik steeds meer naar GS als eerste holy grail per ingang van ergens volgend jaar. Erg nais!

1 like

Je verhaal helemaal gelezen :hushed: 
wat een beauty :ok_hand:
 Veel plezier ermee :+1::grinning:

1 like

Zoals gezegd, ik ook!

1 like

Als ik (heel af en toe hoor :-)) een horloge bij Jaap komt afgeven is altijd het eerste wat hij doet een schakel erbij zetten :slight_smile: . Werkelijk nog eerder dan het aanbieden van wat te drinken!

1 like

Als ik daar kom moet ik altijd eerst om die scooter van de Dönerboer heen lopen.

3 likes

Tja, voor jou haalt hij hapjes, verschil moet er zijn :slight_smile:

1 like

Gewoonweg boooooootifullll!

Pracht klok, die rotor is ook om te smullen.
Al die klokken op je foto’s zijn op hun eigen manier mooi, maar voor mij zou het de GS worden :wink:

1 like

Ik heb daar serieus over gedacht. Wat als je er maar 1 mag houden.

Ikzelf vind de pam233 de tofste , de GS denk ik de mooiste echter de rolex heeft een hele grote emotionele waarde en zal nooit het nest verlaten zolang ik het me kan veroorloven. Du ja, de rolex zou het toch zijn.

Erg mooi, van deze bling hou ik wel! Veel plezier er mee!

1 like

Alleen maar leuk dat je van al die verschillende merken op hun eigen manier kunt genieten, gaat er niet om wat “beter” is, als het voor jou maar van waarde is.

1 like

Prachtig hoor! Wat is de diameter van deze?

Dat werkt allĂ©Ă©n voor iedere pols als je genoeg “semi-halve” links bijgeleverd krijgt. Damasko heeft hetzelfde principe (maar dan met XL links), en moest ik er aardig wat bijbestellen om goed uit te komen. AllĂ©Ă©n als je 6 sets XL links hebt heb je dan alle tussenstappen (van dus ca 1/6 dus 16% van een link). Er zaten er heel wat minder bij.
Hoe is dat bij GS?

2 likes

Bij mijn weten is dit 40mm.

Qua links, ik weet niet ik of het juiste referentiekader ben. Ik was met eigenlijk 2 “halve” schakels in plaats van 1 hele klaar.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Ook leuk beschreven allemaal!

1 like

Gefeliciteerd, mooie wijzerplaat!

De volgende is de SBGH265? :wink:

1 like

Van harte met je aanwinst en veel draagplezier. Leuk verhaal om te lezen!

1 like