NA: unboxing en eerste indrukken GS

Dat bedoelde ik bijvoorbeeld met mijn topic "Invloed van het HF op je horloge keuze"
Op een of andere manier heeft het invloed. :wink:
Heb er zelf ook last van hoor ! :blush:

2 likes

Zeer zeker… tenminste als het geweldige horloges zijn. Het heeft er ook mee te maken dat ik er juist afgelopen vrijdag 1 van een HFer om de pols heb mogen passen… de perfectie: als je een GS niks vind ben je in mijn ogen geen liefhebber :wink:

3 likes

Geweldig mooie aanwinst. Vult de set ook goed aan :+1:t2::+1:t2:

2 likes

Heb ik het topic gelukkig niet voor niets gemaakt😀

1 like

Gave klok man, vee plezier!

1 like

De mooiste wijzerplaat die er is?!:scream_cat::face_with_monocle:

1 like

Consumentair verzet! :slight_smile:

Dat. In één woord: prachtig.

De doorboorde lugs vind ik persoonlijk dan weer minder, maar ook daarmee vind ik 'm nog steeds prachtig. Gefeliciteerd en veel plezier er van!

1 like

Mooie aanwinst met een fantastische wijzerplaat en die wijzers/indices…geweldig!

Maar…de band vind ik t.o.v. de moderne Oyster wel een minpunt en ik begrijp uit de prima review dat je dat zelf ook vindt. Net als de vorige reageerder heb ik ook m’n wenkbrauwen even gefronst bij de lugholes.

Veel draagplezier!

1 like

Hier sla je de spijker op zijn kop. Dit is een gerichte (overigens zeer geslaagde) marketingactie van Grand Seiko. Ik weet het zeker. :innocent::rofl:

4 likes

:+1::+1: humor. Zitten te gniffelen in Tokyo.

3 likes

Ik kreeg ook een zeer forse korting van de heren uit Japan!

1 like

Ikzelf vind de lugholes wel leuk omdat ik een Rolex heb zonder. Maar nu je het zo zegt zou bij dit type horloge geen lugholes wellicht een betere keuze zijn. Het voordeel is dat hij er wat speelser/sportiever uitziet op deze wijze en persoonlijk vind ik hem al formeel genoeg. Ik begrijp je punt zeker wel!

1 like

Nu pas tijd om de unboxing te lezen. Geweldig omschreven en wat een geweldige horloges bezit u, onwaarschijnlijk! Geniet ervan in goede gezondheid!