NA: unboxing en we gaan strippen!

De opmerking of deze NA in ‘Algemene Horlogepraat’ hoort zal zeker gesteld worden, maar dat boeit me niet. Ik zal uitleggen waarom.
Als ik me niet vergis, ben ik de eerste die deze fantastische NA mag uitpakken en daar wil ik wat over zeggen.
Vorig jaar was @Jurk van mening dat de sfeer op het forum wel iets beter mocht en, ondanks zijn onleesbare gekrabbel geintje Jur, is dat hem wel gelukt! Chapeau!!
Ik had ook de eer om in de strip te verschijnen, op pagina 3 zelfs al :smiley:
En wat een reis was deze strip, actualiteiten werden besproken, leden werden in het ootje genomen en sommige sneuvelden zelfs. Maar de humor was altijd aanwezig.
Ik wil @Jurk dan ook bedanken voor zijn inzet voor het forum en, niet te vergeten, voor het goede doel.
En uiteraard zijn kompanen die hem hierbij geholpen hebben. (Ik kan ze niet allemaal taggen helaas, dan maar niet😜)

Ik zal niet te veel verklappen, maar bij een NA horen foto’s
image

image

29 likes

@cdg heel graag gedaan! Vandaag voelt alleen dubbel. Vandaag is de dag van @MonsterT / Ted. :pray:t2:.
Dus ik ga morgen enthusiast doen!

7 likes

Feest van herkenning die bladzijde :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA, beter wordt het dit jaar niet meer :smiley:

Ik moet nog tot dinsdag wachten :grimacing:

3 likes

Helemaal mee eens!
Tevens een voorbeeld van hoe de cartoons bijdragen aan het forum en samenhorigheidsgevoel.
HF café was spot on. Een waardig eerbetoon.
En morgen is vroeg zat.

3 likes

Als die van mij binnen is stript climholland graag mee, voor vandaag is alleen mijn pols naakt.

2 likes

Hij is hier ook binnen! Erg leuk gedaan @Jurk. Bedankt voor het initiatief.

2 likes