NA: unboxing the dream come true

Beste mede horlogeliefhebbers,

Al vanaf jongs af aan ben ik dol op horloges, een vader welke meerdere horloges had.
Gezamelijk vergapen bij diverse etalages, voorkeur voor merk was dan ook vroeg geboren.
Op een gegeven moment heb ik uitgesproken van mijn eerste salaris koop ik een Breitling, het werd een tw steel.
Naar diverse levensmomenten met hoogte maar helaas ook een heel diep dieptepunt, carriereswitch…
De knoop doorgehakt en onze lokale en bevriende juwelier verzocht om 't geliefde model te bestellen.
Uiteindelijk kwam vanmiddag een verlossend bericht met een pracht foto hij is binnen!
Als twee liefhebbers en onder toezicht van mijn partner alles in orde gemaakt, binnenkort nog een gravure en hij is compleet.

Genoeg gesproken zonder plaatjes is het niet waar;)

43 likes

Heel Mooi! Van harte :thumbsup:

1 like

Lekker man! Superklok!

1 like

Mooi hoor! 1 van de mooiere horloges verkrijgbaar op dit moment dus geniet ervan!

`

4 likes

Prachtig, hele gave aanwinst! Proficiat!

Maarre… Dit is geen Breitling he ;)… Toch geswitcht van favoriet merk?

1 like

Oehlala, dat blijft toch een prachtklok he! Mooiere dozen dan voorheen hebben ze tegenwoordig bij Omega trouwens. Proficiat en veel plezier ermee :+1:t2:.

1 like

Heel mooi. Heel veel plezier toegewenst!

1 like

Heel mooi! Met deze is bij mij het virus ook begonnen, eenmaal om de pols met passen was de maat helaas niet aan mij besteed maar bij jou oogt deze prima. Proficiat!

1 like

Super! Veel draagplezier!!

1 like

Was ook mijn favoriet maar na het passen was de pret voorbij. Neemt niet weg dat het een klassieker is. Top klok, gefeliciteerd.

1 like

Fantastisch!
Mijn favoriet (avatar)

1 like

Mooi merk! Ik kan me voorstellen dat je blij bent! Gefeliciteerd!!

1 like

Fantastische klok. Geniet ervan.

1 like

Toppertje!:+1:

1 like

Een prachtig horloge,geniet ervan

1 like

Mooi hoor, alleen voor de doos zou ik hem al willen !
Geniet ervan.

1 like

In een woord ; schitterend :thumbsup:
Is ook nog een hebbe-klok voor mij , prachtige aanwinst.

Veel plezier ermee !
Pieter.

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Prachtige Omega, veel plezier ermee
gr roel

1 like

Heel mooi!

1 like