NA (unboxing) Undone Stellar Tiffany Blue

Ik volgde Undone al een tijdje op Instagram. Vind hun interpretaties van klassiekers als de Killy en de Speedy fantastisch. Leuk merk dat zichzelf vooral niet te serieus neemt …

Toen een paar weken een leuke limited editie (300 per kleur) voorbij kwam met een dikke knipoog naar de kleurrijke Rolex Stella dials en Arabische Sultan gesigneerde dials besloot ik de gok te wagen. Vooral de versie met een Tiffany blauwe dial leek me een prima aanwinst voor de zomer.

Vandaag kwam UPS, na het innen van nog wat importheffingen, met het pakketje. Heb er voor de verandering maar even een unboxing fotoserie die van gemaakt …

De Undone Stellar is gebaseerd op de Undone Urban en voorzien van een Japans TMI VK64 Mechanical-Quartz Hybrid Flyback Chronograph uurwerk. Betrouwbaarheid van quartz, maar het gevoel van een mechanische chrono zeg maar. Komt uit de fabriek van Seiko. De transparante caseback is een leuke grap.

De dial is duidelijk het meest bijzonder aan dit horloge en de emaille-achtige look door meerdere verflagen geeft echt een stella dial gevoel. Nee, het komt natuurlijk in de buurt van een echte Rolex Stella, maar de prijs van ongeveer 350 euro ook niet : )

Laat die zomer nu maar komen!

70 likes

Leuke kleur dial :+1:t2:

1 like

Cool! Mooi voor de zomer.

Inderdaad wat @Drebin zegt… nice kleurtje voor de zomer :ok_hand:

Kastvorm is precies goed. Heb ook een Undone Urban in een andere kleurstelling, maar met dezelfde kast. Draagt heerlijk. :+1:t3:

Leuk horloge met een frisse kleur, veel plezier er mee gewenst!

Gave kleur dial. Dat synchronous reset had er van mij niet op hoeven staan.

1 like

Heel leuk, ik volg undone ook al een tijdje.
Komen soms echt hele mooie ideeën voorbij inderdaad.
Je hebt een gaaf exemplaar met die kleurstelling.

Prachtig blauw :blue_heart:

Had het ook al voorbij zien komen. Kek kleurtje! Draagt het goed ?

1 like

Beggers can’t be choosers : )

1 like

Draagt prima. Beetje licht in vergelijking met wat ik gewend ben, maar dat heeft ook zijn voordelen. Betwijfel alleen of ik die 30 meter waterproof durf te testen …

1 like

Gaaf ding en heerlijk die kleur die er uit knalt.

absoluut een zeer mooi horloge :star_struck: :ok_hand:

Supertof. Echt heel erg mooi. Gefeliciteerd!

Heel gaaf! De kleur is echt spot-on. :ok_hand: Uiteraard een horloge design wat je niet te serieus moet nemen maar dat is natuurlijk niet erg. :smiley: Geniet van je NA.

Mooi ding! Lekker zomers.

Heb je hier een foto van? :grinning:

4 likes

Mooi gedaan! :wink:

Echt heel leuk gedaan. Die gele is ook tof, maar Turkoois is net wat leuker :ok_hand:

afbeelding

4 likes