NA: Undone Mystique

Hallo allemaal!

Mijn Undone Mystique die ik bij een giveaway op Facebook had gewonnen is binnen! Na een weekje dragen kan ik hierbij bevestigen dat het een toppertje is. :grin:

Hij is verkrijgbaar in meerdere kleuren. Blauw, groen, rood en dan mijn grijskleurige versie. Alle wijzerplaten hebben een smokey, fumé wijzerplaat. Erg retro inderdaad. De kast is verkrijgbaar in zilver en rosé. Verder is hij voorzien van een Seiko mecha-quartz hybride uurwerk. De secondewijzer van de subdial tikt als een quartz. Zodra je de bovenste pusher indrukt en dus daarmee de chronograaf start, beweegt de (chrono) wijzer als een automaat, lekker vloeiend dus. Het gaafste aan dit horloge is het gebolde plexiglas. :heart_eyes:

De naam ‘Undone’ verklapt het al een beetje. Alle horloges zijn te costumizen. Dit model valt onder de Urban lijn, die tot in de kleine details zelf aan te passen is. Bij de Mystique is het mogelijk gemaakt om iets te graveren op de achterzijde. De naam van je kind? Je trouwdatum? Het maakt het in ieder geval een stuk persoonlijker en het is meteen een ideaal cadeau bij bijzondere gebeurtenissen.

Met een diameter van 40mm exclusief de pushers is het een ideaal formaat voor alle liefhebbers. Ik heb zelf een polsmaat van 16,5 cm.

Hieronder nog een foto waarbij je de vormen goed kan zien. Bedankt voor het lezen en nog een fijne dag iedereen! :sunglasses:

33 likes

Woow,deze heeft echt een mooie wijzerplaat.
Eerder werd deze al voorgesteld en vergeleken met de Moser&cie qua uitstraling
supertof.

1 like

Ziet er best goed uit :slight_smile:
325,- dollar voor een meca-quartz uurwerkje
 Ik weet niet of ik dat er ooit voor zou betalen.

Wel een leuke site met geinige klokjes

Wel dat bandje vervangen voor een black alligator want dit is geen porum.

1 like

Inderdaad,best een leuk klokje.

Idd een mooi ding
vooral de wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Ik vind deze echt heel mooi!:blush:

1 like

Very cool :ok_hand::ok_hand:

1 like

Niet lelijk hoor, maar een chrongraaf zonder minute-track is als een lineaal zonder milimeter-schaal. Ik vind trouwens dat op een time only horloge ook een minute-track hoort. Maar ja dat vind ik dan weer.

1 like

Mijn beste,

Wat een apart horloge en wat een frisse chique uitstraling!!
Weer eens wat anders in de wereld der chrono’s!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Ik begin deze steeds mooier te vinden👌. Alleen vind ik het quartz-uurwerk jammer.
Van harte gefeliciteerd met dit prachtexemplaar

1 like

Denk dat 99% van alle mensen die een chrono kopen die nooit gebruiken toch ? Is toch meestal show .En niets mis mee,al vindt ik t zelf meestal te druk
daarom deze wel mooi zonder 60 extra lijntjes/stippen 
lekker rustig :+1:

4 likes

99%? Geen idee. Er zijn vast ook mensen die een duiker met een vaste bezel zouden kopen. Zelfs als hij 30m waterdicht is. Want je duikt er toch niet mee. Er zijn ook mensen die een horloge met een lege batterij dragen, het is toch maar mens’ jewelry , maar als het om “show” gaat is een chrono die niet werkt (“chrono look” horloges, ze bestaan echt) wel het dieptepunt.
Dat ikzelf zou op een chronograaf persé een minutetrack vinden is verder niet zo raar toch? Dit zou wel eens een van weinigen of misschien zelfs de enige op aarde zónder kunnen zijn.

Ik bedoel te zeggen dat ik meer van “doelmatig” houd dan van show. Ik zou een andere configuratie hebben gekozen. :slight_smile:

Leuke review, ziet er niet verkeerd uit en een mooie maat. Hoe dik is die?

1 like

Thanks! 13mm dik.

1 like

Ho ho ho!
Voor de eitjes en de rijst gebruik ik altijd mijn chrono Speedy! :sunglasses:

Ben onder de indruk van de mysique; mooie klok @Batossai!!! :smirk:

1 like

Mooi ding en zeker een mooie dial zeg! Enjoy

Ik gebruik hem wekelijks voor de pizza’s :stuck_out_tongue:.

Oh nee zeker niet raar,zo bedoel ik dat niet .Da’s de pest met n forum
je hoort mn stem niet :joy::joy:
Een gesprek in de kroeg duurt 5 minuten
hetzelfde onderwerp op sociaal media 3 dagen .
Daarom zeg ik meestal niets negatiefs over n ander zn voorkeur
krijg je weer zo n on-eindige discussie .
Je laatste zin is duidelijk :+1:

2 likes

Mooi ding! Van harte gefeliciteerd! :+1: :relaxed:

Het toeval wil dat ik vanmiddag net deze Undone heb besteld. Dan met zelf gekozen wijzers en band. Ik ben heel benieuwd! Hoe lang was die van jou onderweg?

2 likes