NA Undone Urban Tropical

Vandaag binnen, mijn op Fb gewonnen Undone Tropical.

Tot mijn grote schrik lag het glaasje los in het doosje, ik heb deze er weer ingeklikt, lijkt goed vast te zitten, maar weet niet of dit misschien nog even onder een pers moet? Mocht iemand er eentje weten in Roermond of omgeving, hou ik me aanbevolen.

Eerste indruk: mooie vintage uitstraling, gebold glas, bruine wijzerplaat die wat kunstmatige patina heeft en mooie dikke soepele strap. Uurwerk is de Seiko mechaquartz, zonder secondewijzer, vind ik altijd een vreemd concept, zie toch graag iets bewegen.

Totale plaatje is wel heel mooi, de kleuren passen goed bij elkaar.
Geen idee of het een blijver is, ben meer van de duikers en heb nog zoveel wensen, maar het is wel een aparte doch subtiele verschijning aan de pols.

Gr. Marc

14 likes

gefeliciteerd,toch altijd leuk iets winnen.horloge is niet helemaal mijn ding,bandje daarentegen vind ik wel heel gaaf :+1:

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Inderdaad een aantrekkelijke vintage uitstraling!!
Veel plezier ermee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi Marc! Wel apart zo zonder secondenwijzer inderdaad, maar het oogt wel rustig. Hij past je ook goed zo te zien. Gefeliciteerd!

1 like

… kwaliteitje :sob:

1 like

Ach ja, zit weer vast.

Maar mag inderdaad niet gebeuren in die prijscategorie.

Gr. Marc

Past perfect, is ook echt mooi, maar daf er geen secondewijzer loopt is voor mij echt een struikelblok.

Fotogeniek is ie wel:

Gr. Marc

1 like

The glass came undone … :rofl:
Verders wel een smaakvol horloge overigens :+1: met een aparte wijzerplaat …

1 like