NA: Union Noramis lim.ed

Omdat ik nooit een Union op het forum voorbij zie komen, leek het mij wel de moeite waard om van mijn NA een paar foto’s te plaatsen. Het betreft een speciale uitvoering van de Noramis, uitgebracht ter gelegenheid van een evenement voor klassieke auto’s, dat overigens niet doorging a.g.v. de pandemie.
De volledige naam is Union Glashűtte Noramis Datum Lim. Ed. Deutschland Klassik 2020. Er zijn 200 exemplaren van gemaakt. Er mag Glashűtte op staan omdat de onderdelen weliswaar van ETA komen, maar er in de fabriek zoveel waarde aan toegevoegd wordt, dat het een Duits produkt is. Tijd voor wat foto’s:

47 likes

Heel mooi😍

Best wel mooi eigenlijk :ok_hand:t2:

Door het subtiele kleurgebruik erg mooi. Ook de band vind ik erg fraai! Prachtige, unieke aanwinst.

Heel mooi horloge.

Prachtig horloge. Voor welk evenement is ie uitgebracht?

Heel mooi klassiek ogend horloge.

Het ging om ADAC Deutschland Klassik 2020, een meerdaags evenement dat eind juni zou plaatsvinden rondom Bremen. Volgend jaar wordt het (hopelijk!) Dresden.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige klok.

Prachtig horloge :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

Ik ken het niet maar de foto’s van voorgaande jaren zien er leuk uit.

ze mogen zeggen wat ze willen,
ik vindt het een mooi exemplaar, hij kan bijna bij elk evenement schitteren.
hij heeft een klassieke uitstraling maar hoeft niet onder te doen bij moderne exemplaren :+1:

Heel mooi !!!

Dat is wel een goede omschrijving !

1 like

Heel mooi!

Dank voor jullie positieve reacties! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer Unions op het forum rondzwerven; zo onbekend is het merk toch niet?

Gaaf horloge! Lijkt me echt een uniek exemplaar, gefeliciteerd met de NA😎

Sehr schön!

Zeer mooie kleurstelling. Een uniek exemplaar.

Zag dit horloge een tijdje geleden voorbij komen.

Groetjes,

Robert

1 like

Heel erg fraai, mooi in zijn eenvoud!