Nadat mijn eerste poging aan een Polerouter te wennen is mislukt probeer ik het nog een keer.
De eerste was een stalen versie met datum waar ik geen klik mee bleek te hebben, die is na twee weken weer geflipperd.
Grappig, ken 'm niet met dat getal op de wijzerplaat, waar staat dat voor?
Ik heb zelf een stalen Polerouter Date, het zijn echt fantastische horloges, waar je snel bij moet zijn want ze stijgen flink ik waarde de laatste tijd.
Bedankt voor de tip dan houd ik het horloge in ieder geval. Ook als ik het klokje niet draag
Dat getal zal wel het aantal robijntjes zijn? Ik heb ze nog niet geteld.
Waardestijging is vooralsnog grotendeels voorbehouden aan de stalen varianten van de klassieke Polerouter en Polerouter Date (en de Polerouter Super begint ook), maar de vergulde varianten volgens mij ook steeds meer.
[quote=“Harpoen, post:9, topic:90139”]
strakker aanliggen tegen de binnenring (misschien de schroefjes binnen iets vaster aandraaien)
[/quote]:
Klopt, daar zit wat ruimte. Het gaat om dit soort klemmetjes:
Dus eens naar kijken en eventueel nieuwe zoeken.
Maar ik wacht op de Polerouter service van @koen, voordat ik deze Polerouter onder handen neem dan kan ik dat als voorbeeld gebruiken
Succes alvast met de service. En of je hem moet houden… tja, dat weet alleen jij zelf. Voor het geld kun je ook veel andere leuke klokjes kopen, dus als de klik er weer niet komt…
Polerouter…mooi horloge! Alleen verbaas ik me weer over het feit dat deze Fransman in de omschrijving “Bon etat” zegt (goede staat). Het is maar net wat je daaronder verstaat