Ik heb heel veel twijfels over die jet.
Zonde dat de originele kroon is vervangen.
Tenzij ik me heel erg vergis is dit een enorme frankenwatch.
ik zie niet eens een polerouter jet met zwart plaat in de database…of kijk ik nu heel erg met mijn neus
Er ontbreken wel meer foto’s van mogelijke modellen. Maar deze configuratie en plaat lijkt op geen enkele andere jet.
De print is best goed, maar net niet goed genoeg in mijn ogen.
Ik zou mijn vingers er niet aan branden, als er signalen zijn dat het niet lijkt te kloppen dan is dat vaak ook zo. Aan de andere kant is het wel een beauty. Wellicht even goed doorvragen bij de verkoper?
Ik vind van niet. Hij klopt van geen kant.
Als je een kenner bent dan begrijp ik dat volledig
Voor iets meer heb je een originele topper .
Ik twijfel al langere tijd over de aanschaf van een polerouter. Wat mij weerhoud is twijfel over de diameter. Kleinere klassieke horloges kunnen erg stijlvol staan maar als horloge voor dagelijks gebruik ben ik (nog) niet overtuigd.
Printing is stiekem best wel goed gedaan, maar wel off.
Volgens mij heeft Elmar vooral white shadow’s. Daar kloppen ze wel bij.
Zekers gelijk, maar het past idd prima op mijn jaren 70 white shadow
Ik deel je twijfels. Overduidelijk geen jet kast, plaat en wijzers
Jep, en de kroon klopt ook al niet. Ik vermoed dat het een 20357 was ooit.
ik vraag me echt af waarom mensen zo’n (best fraaie) print van een wijzerplaat gaan maken van een model dat gewoon niet bestaat.
Onbegrijpelijk he. Zet er gewoon een Polerouter op en klaar.
Stuk meer convincing.
Heb een net berichtje gestuurd enkele dagen terug maar zonder reactie, volgens mij staat hij ook op Chrono nu… Denk dat het allemaal wel genoeg zegt.
zegt dit.
Heb hetzelfde gedaan, deze stond op catawiki is verkocht daar voor 750 euro volgens mij ergens
Heb er een post van gemaakt even zoeken