Vond deze wel leuk, misschien heeft iemand deze ref?
Geen probleem!
Maakt het horloge helemaal af
Klassiek, chique, sportief of ergens tussenin?
Door de veelzijdigheid voor mij perfect voor elke gelegenheid. Wat is jullie mening?
Tip, ga er niet mee fietsen door de regen .
Ik vind het een prima horloge voor als je tenminste wat netter gekleed gaat.
Bij een trainingsbroek vind ik het geen gezicht
Iemand nog op zoek naar een polerouter super kroon?
Traveling around the world with…
A dirty mouse and the Polerouter.
Morgen mag de muis in bad
Eerste serie Deluxe, alleen microrotor op de dial.
Ik ben recent afgestudeerd en ben op zoek naar een mooi afstudeercadeau! Een Polerouter staat op de verlanglijst, dus mocht iemand tips hebben of een exemplaar van de hand willen doen - hit me up!
“Een polerouter” is nogal breed. Ik zou eerst uitzoeken welke je precies mooi vind.
Ook is het handig om na te gaan welke wijzerplaat kleur je het mooiste vind. Zo is een stalen polerouter met zilveren wijzerplaat makkelijker te vinden dan een zwarte.
Ook heb je veel horloges die opnieuw zijn opgemaakt (denk hierbij vooral aan wijzerplaten). Verder word er vaak gerommeld met uurwerken die niet kloppen of kronen etc etc.
De meest populaire zijn de polerouters met de twisted/bombé lugs en dan vooral de zwarte. Een mooi exemplaar daarvan is hedendaags haast onvindbaar.
Je hebt helemaal gelijk. 2 jaar geleden heb ik 6 maanden lang gezocht. Uiteindelijk geslaagd dus. Maar het is er sindsdien niet makkelijker op geworden.
Ik had echt eerder met deze hobby moeten beginnen…
Ik heb naar mijne ook een x aantal maanden gezocht. Uiteindelijk wel een perfecte gevonden, dat was begin 2020. Daarna geen exemplaar tegengekomen wat de staat van deze evenaart.
Het blijft mijn favoriete horloge
Fantastisch! Echt prachtig. Nooit meer wegdoen
Jawel aan mij
Prima stukken, maar niet de echte collectors stukken zoals die van Martijn hierboven.
Wel veel goud, of capped ook.