Net terug van vakantie aan het Gardameer naast geweldig weer en heerlijk eten ook een Swatch winkel (Verona) binnengewandeld. Omdat ik de ruggengraat heb van een slak toch maar even naar de moonswatch gekeken. Van het een kwam het ander en toen liep ik naar buiten met de Uranus. Ik vind de Moonswatch een beetje een speelgoed horloge dus ik dacht, laat ik in ieder geval maar een opvallende kleur nemen.
Na een aantal dagen om de pols begin ik het model steeds meer te waarderen. Draagt erg fijn en zelfs het bandje valt me mee. De kwaliteit van het glas is om te huilen (magneet voor krassen) en ik durf de chronograph niet eens te proberen. Eigenlijk merk je aan alles dat de prijs kwaliteit niet goed is… en toch zo leuk!
Gefeliciteerd met je aanwinst Blijven idd leuk om naar te kijken en dat doe ik dan ook op een afstand om de redenen die jij noemt
Veel draagplezier iig
Meer om internetgebruik van kids te timen en te beperken.
Max. 20 min online per dag. Er is zee, een zwembad en 2 ouders die zo een uitstapje met ze willen maken.
We hebben met kids van 5 en 8 jr. gepraat, een spelletje gedaan en gegeten vanavond, in een restaurant.
De ober sprak ons er nog op aan, dat de meeste kids de tent afbraken et cetera, maar dat die van ons zo relaxed waren. Ze zijn vooral nieuwsgierig en willen veel weten. Dat proberen we te begeleiden en daarnaast stimuleren we ze om met andere kinderen te spelen. Gaat goed!
De oudste zou alsnog moeiteloos 10u. non stop achter een Ipad zitten… Hij weet alleen dat we dat dus echt niet gaan doen.