NA: Uranus

Net terug van vakantie aan het Gardameer naast geweldig weer en heerlijk eten ook een Swatch winkel (Verona) binnengewandeld. Omdat ik de ruggengraat heb van een slak toch maar even naar de moonswatch gekeken. Van het een kwam het ander en toen liep ik naar buiten met de Uranus. Ik vind de Moonswatch een beetje een speelgoed horloge dus ik dacht, laat ik in ieder geval maar een opvallende kleur nemen.

Na een aantal dagen om de pols begin ik het model steeds meer te waarderen. Draagt erg fijn en zelfs het bandje valt me mee. De kwaliteit van het glas is om te huilen (magneet voor krassen) en ik durf de chronograph niet eens te proberen. Eigenlijk merk je aan alles dat de prijs kwaliteit niet goed is… en toch zo leuk!

31 likes

Top voor op vakantie :ok_hand:t2:

6 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :partying_face: Blijven idd leuk om naar te kijken en dat doe ik dan ook op een afstand om de redenen die jij noemt :joy:
Veel draagplezier iig :+1:

1 like

Voor dat geld had je ook koude peroni’s kunnen halen :beer:

1 like

Beide kan ook :wink:

1 like

Nog beter :joy:

Gefeliciteerd met je vakantie NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Elk plexiglas krast, deal with it. Niet gewend zeker…? :wink: Chrono gewoon gebruiken hoor, je hebt toch garantie…? Vrolijk vakantiehorloge, lekker dragen! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze zomerse aanwinst :ok_hand:

1 like

Waarovoor gebruik je een Chrono op vakantie ?
Om te timen wanneer de Peroni en de frietjes doorkomen ?

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze tijdloze tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mijn vrouw draagt de hare al 2 weken, ideale vakantieklok!

1 like

Eeeeh klopt eerste keer plexi ben ook niet boos en zelfs niet teleurgesteld;). Maar toch doet het wel een minuscuul beetje pijn.

1 like

Polywatch is your friend. Er schijnen zelfs voordeliger alternatieven te zijn. :+1: Ik heb het liefst plexi op alles, eerlijk gezegd. :slightly_smiling_face:

1 like

Meer om internetgebruik van kids te timen en te beperken.
Max. 20 min online per dag. Er is zee, een zwembad en 2 ouders die zo een uitstapje met ze willen maken.

1 like

20 min maar!? Hoe kom je ooit een maaltijd door dan die van mij rennen weg en/of en huilen na 10 minuten zonder afleiding.

1 like

Veel plezier met NA horloge de looks zijn inderdaad fantastisch !

We hebben met kids van 5 en 8 jr. gepraat, een spelletje gedaan en gegeten vanavond, in een restaurant.

De ober sprak ons er nog op aan, dat de meeste kids de tent afbraken et cetera, maar dat die van ons zo relaxed waren. Ze zijn vooral nieuwsgierig en willen veel weten. Dat proberen we te begeleiden en daarnaast stimuleren we ze om met andere kinderen te spelen. Gaat goed!

De oudste zou alsnog moeiteloos 10u. non stop achter een Ipad zitten… Hij weet alleen dat we dat dus echt niet gaan doen.

2 likes

Ik ben niet TS hoor :wink:

Ah ja de mijne zijn 1,5 en 3,5 een gesprek voeren werkt nog niet echt;).

1 like