Wat een beauty!
Knaller hoor!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ziet er erg strak uit, en juist deze uitvoering met de ‘big date’ als detail geeft hem wat extra’s. Van harte gefeliciteerd!!
Genieten!
Dank voor het delen van dit mooie verhaal en gefeliciteerd met die prachtige VC! Ik heb 3 jaar in de buurt van Praag gewoond (in Beroun). Praag is een prachtige stad!
Mooi zeg. En je hebt gelijk, de eerste generatie is de mooiste. Het zit me ook nogal dwars dat de inkepingen in de bezel volgens VC verwijzen naar het maltezerkruis, dus dat het logisch is dat je 8 secties hebt. Bij de nieuwe versie is dat dus 6, wat een driepotig croix de malthe impliceert en dat bestaat helemaal niet. Cannot unsee, enzo. Enfin, rant over, genieten maar van de grail!
Mooi verhaal en aanwinst ! en inderdaad beter om enkele stuks vaak met plezier te dragen dan dat ze stil liggen.
Lijkt mij een mooie reis met je vader! En erg mooi horloge, geniet ervan
Fantastisch! Veel plezier ermee!
Fraai horloge en dito band!
Goed verhaal en nog beter horloge. Van harte gefeliciteerd met deze overweldigende NA
Gefeliciteerd
Pff knaller, gaaf!
Proficiat!
En dacht even n barst te zien op de Patek tussen de 6 en 7 index
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, een plaatje!
Mooi horloge zeg! Ik houd ook altijd wel van horloges die een beetje ondergewaardeerd worden. Geniet ervan!
Proficiat!
Heel gaaf horloge en leuke reis (niet allen fysiek) er naar toe. Dit zijn altijd de betere verhalen.
Geniet ervan!
Prachtig horloge. Heel veel plezier ermee. Samen met vader ophalen geeft straks een extra mooie herinnering aan het horloge.
Je hebt wat mij betreft de mooiste van het stel gekozen!