NA Vacheron Constantin Overseas 49140

Prachtige collectie… De Daniel Roth is eveneens zo mooi… Spijtig genoeg ondergewaardeerd

1 like

Potdomme zeg wat een knaller! Qua pasvorm ook erg goed op jouw pols. Geniet ervan!

1 like

Leuk verhaal.

1 like

Prachtig :heart_eyes:, veel draagplezier!

1 like

Wow, een hele mooie VC, en een fijne vader zoon uitstap :ok_hand:

1 like

De mooiste ref overseas die er is. Zwaar ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Het Piguet uurwerk is ook een pareltje.
Een horloge met hetzelfde basisuurwerk en veel gelijkenis is de Blancpain Leman flyback chrono, maar de overseas is beter geslaagd.

1 like

Zo gaaf dat het je gelukt is! En wat een geweldige staat. Echt een prachtige VC, proficiat. Mooier wordt het voorlopig :sweat_smile: niet :ok_hand:

1 like

Woah, kan niet anders zeggen dan; wat een prachtig horloge! Geniet van deze prachtige aanwinst en ervaring! :watch::pray:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd :+1:

1 like

VC is een prachtig merk, super mooi horloge! Geniet ervan⌚

1 like

Tof man! Gefeliciteerd met je VC. En dat al op je 30e :sweat_smile:

1 like

Hehehehe… Ik heb echt totáál geen idee waar je het over hebt. Klinkt me onbekend in de oren, ik zou niet weten hoe die afweging überhaupt in je opkomt. :rofl:

We hebben helemaal niet dezelfde verzamel-tic, maar toch een feest der herkenning. Dat geeft de burger moed.

Mein Darwin im Himmel, da’s zo lang geleden dat ik het me amper kan herinneren.

Koester dat. Ik had er goed geld voor over om het nog eens met m’n vader te kunnen doen.

Gefeliciteerd! En bedankt voor het leuke verhaal.

5 likes

Forum kan op slot, het horlogespelletje is uitgespeeld :yum:

Gefeliciteerd met de aanwinst, draag hem in goede gezondheid!

1 like

Fantastisch zoon - vader moment zo een reisje en als je dan nog een mooi horloge op de kop kan tikken …
Geniet ervan!

1 like

Leuk verhaal, van harte gefeliciteerd kerel!

1 like

Gefeliciteerd met de fantastische aanwinst en dito ervaring met je pa :heart_hands:

1 like

Mooie aanwinst hoor :ok_hand:

1 like

Super mooi en leuk verhaal Automan tevens nog dubbel gefeliciteerd met je 30e en je Horloge. Die lange blijft mij ook op het lijstje staan heb hem ooit gepast en was ook zeer onder de indruk. Die patek heb ik zelf weinig mee als in dat ik. En een Daniel Roth word ik zelf ook altijd zeer hebberig van.

Ben zelf het meeste fan van de 2e generatie hoe die horlogeband in de bezel is verwerkt prachtig. Maar ben het kwa grote helemaal met je eens.

veel plezier er mee.

1 like

Erg gaaf horloge. Tof dat je er met je vader naar toe bent gereden. Meteen een mooie herinnering rijker.
Nogmaals, prachtig horloge! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en gefeliciteerd hiermee! Prachtig exemplaar!

1 like