NA: Vacheron Constantin Overseas Dual Time

Beste allen,

Deze had ik al een tijdje op het oog en vandaag was het eindelijk zover, ik heb mijn “final grail” te pakken (denk ik😊): de Vacheron Constantin Overseas Dual Time met zwarte dial. Vanaf het moment dat ik dit model zag, wist ik dat het hem zou/moest worden. De dual-time-functie, die soepel integreert met het sportieve maar toch elegante ontwerp, had me meteen gegrepen.

Ik moest hem dus hebben. De eerste logische stap was om (vorige maand) langs te gaan bij de authorized dealer van Vacheron Constantin in Amsterdam. Vol enthousiasme liep ik daar binnen, helaas, hij was al gereserveerd en ik heb me maar op de lijst laten zetten.

Ongeduldig dat ik ben, ben ik ook buiten Nederland gaan kijken en ben zo terecht gekomen in Antwerpen. Gisteren telefonisch de deal gesloten en vandaag naar Antwerpen gereden, de files trotserend (en terug nog meer files) met als enig doel de VC om de pols krijgen.

Om een lang verhaal kort te maken, het was allemaal de moeite waard. Het horloge had precies die uitstraling waar ik naar zocht en wat ik verwachtte, iets dat je in woorden nauwelijks kunt vangen.

Maar nu genoeg gekletst, tijd voor wat foto’s.

Groetjes,
Andy

170 likes

Gefeliciteerd. Super mooi! (En niet mauwen over files want er zijn beslist mensen die hier een kleine week voor in de file zouden willen staan). :smiley:

4 likes

Mooi horloge en proficiat met de NA… maar ik heb 1 keer in de file gestaan bij Antwerpen. 8 uur lang… ik doe dat nooit meer hahah

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor.
Ziet er magnifiek uit!!
Ingetogen dual time wijzer ook.

Veel draagplezier dan ook met deze wereldse tijdgenoot⌚

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Die betonbak van de hel…

Ik ben altijd zo blij als ik daar voorbij ben

p.s. Mooi horloge, veel draagplezier!

1 like

Heel fraai deze VC! Daar moet je maar even een file voor over hebben.

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie VC! :hugs::pray:
Met een mooi horloge om de pols maakt een file meer of minder toch niet meer uit? :wink:

1 like

Heel gaaf! Geniet er van.

1 like

Proficiat, altijd leuk om een VC te zien! :slight_smile: Jaa de files rond A’pen, pfff. A’pen is’t stad en de rest is parking werd er vroeger chauvinistisch gezegd…tegenwoordig geraak je al niet meer op de parking :slight_smile:

1 like

Schitterend!! Hele begrijpbare grail :grin:

1 like

Prachtig horloge! Van harte proficiat met deze nieuwe aanwinst!

Mis nog wel een foto om de pols :sweat_smile:

1 like

Hiervoor kun je wel in de file staan. Prachtig. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Mooi hoor. Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent.
Geniet ervan!

1 like

Wow, dat is even een klasbak, gefeliciteerd!

1 like

Waw, mooie VC :star_struck:

1 like

Wat een kanon zeg! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Prachtig en heel gaaf! Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Gaaf! Veel plezier ermee!

1 like

18 likes