Medeforummers, hoezee! Bij deze presenteer ik een klok voor het ruime sop, recreatie en het zwembad. Met een verassende, zeker als je hem in het echie ziet, bepaald soort robuuste, vrolijke uitstraling, Geen idee hoe dat komt of wat daar de oorzaak van is. Maar dat viel me een aantal jaren terug al op. Wellicht omdat ik jaren zaken heb mogen doen met Nieuw-Zeelanders (Kiwi’s) en straalt de “volksaard” een beetje op dit horloge af.
Van @Brambo overgenomen, een leuke deal kunnen maken: een Magrette Moana Pacific Diver. Denk dat ik goed voor de dag kan komen op vakantie en in de weekenden.
Zo, nu is de hobbypot echt leeg, maar dan heb ik voor de “gewone” gelegenheden een passend horloge en wordt het weer tijd de kas aan te gaan vullen.
Thx voor de waarschuwing. We gaan het gewoon proberen. Het wordt sowieso geen strandvakantie, maar huis met zwembad in de binnenlanden van Tsjechië, dus ik denk dat het zoute water geen invloed heeft.
Magrette maakt ook hele leuke variaties op de cushion case. Volgens mij heb je hier ook een koopje aan gehad.
Wat volgens mij m zo vrolijk maakt is dat citroengele, dat zie je niet veel. Nu nog een leuke nato of zulu erop waar die kleur geel ook in zit en dan ben je echt klaar voor de zomer.
Die bezel is een bekend euvel, Magrette heeft een vervang inlay met lumen erin
Ik heb net contact gehad met Stephan van Magrette. Probleem heeft te maken met het drukproces van de markers en het gematteerde ceramiek. Hij heeft direct een alternatieve bezel van ander materiaal aangeboden. Het alternatief is helaas niet mat, maar heeft verdiepte markets gevuld met de witte verf. Ben benieuwd hoe die er uit ziet. In ieder geval een snelle servicereactie, gisteravond gemeld en vanochtend al reactie met voorstel.