NA; Valbray Oculus Chrono

Hartelijk goedenavond beste horloge liefhebbers,

Aangezien de laatste NA een wat apart contemporary horloge betreft, leek het me aardig om er wat aparte contemporary fotootjes van te laten zien.

Dus deze keer geen uitgebreide NA van mijn hand, maar alleen wat contemporary plaatjes. Mocht u toch nadere informatie over dit contemporary horloge wensen, zal ik u daar onderstaand met plezier over informeren.

Ik wens u verder nog een genoegelijke avond en voor dadelijk een prettige en heilzame nachtrust.

!

De gebruikelijke disclaimer, mocht u ook maar enige behoefte voelen om foto’s te verveelvoudigen, te publiceren dan wel aan uw muur te hangen, ga zoals altijd gerust uw gang. Ze zijn immers weer van eigen hand en mijn zegen heeft u.

52 likes

Plaatjes doen het niet!

1 like

Bijzondere aanwinst!! Net ook ff snel op youtube gekeken, ziet er wel super uit!!

1 like

Dank je wel, het was een falen van de samenwerking tussen m’n phone en mij… :sweat_smile:

Nu wel! Bijzonder ding zeg. Is de dial nu te ‘sluiten’?

1 like

Jazeker, door de bezel een kwartslag te draaien, verschijnt van buiten naar binnen een diafragma dat vrijwel de hele wijzerplaat bedekt.

1 like

Wat een geinig ding! Ik zou wel wat plaatjes willen zien, in daglicht genomen … het is mu nu een beetje te donker en glimmend allemaal. Kan trouwens ook aan mijn ogen liggen. :wink:

Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Erg cool ding :sunglasses:

1 like

Tja, het moest natuurlijk allemaal erg contemporary blijven, maar hier heb ik er nog een paar. :slightly_smiling_face:

15 likes

Kijk! Dat bedoel ik, … ligt dus niet aan mijn ogen. :rofl:
Dank je wel. Fraai en bijzonder!!

2 likes

Toch wel gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Zeker niet! :hugs:
Geen probleem en dank je wel. :grinning:

2 likes

Gefeliciteerd!

Ik weet precies hoe jij je voelt. :joy::+1:.

1 like

Bizar horloge, heel veel plezier ermee!

1 like

Wauw, gefeliciteerd met je NA! :+1:

Hoe zorg je ervoor dat de wijzerplaat “dicht gaat”? Druk je op een knop, moet je iets schuiven of draaien? :thinking:

Jij bent bij Jaap geweest! :smiley: Wat een apparaat. Daar zou ik, liggend in bed, voor het slapen wel een uurtje naar kunnen kijken. Zoveel gaafs te zien. Veel plezier ermee! :star_struck:

2 likes

Dank je wel, ik vind hem ook mede om die reden vooralsnog geweldig, heerlijk eens helemaal wat anders. De prijs is mooi passend bij een horloge dat grotendeels handmatig is gebouwd. :wink:

1 like

De sluiter wordt bediend door de bezel een kwartslag te verdraaien.

1 like

Geniaaaaal

Rob

1 like

Ik weet de weg naar Hilversum inmiddels redelijk uit m’n hoofd zullen we maar zeggen. :slightly_smiling_face:

Exact dat ben ik nu aan het doen, dank je wel! :smiley::+1:

3 likes