Tof ding en weer een lekker weglezend topic.
Ik zag hem eerder vandaag al voorbij komen maar had hem even bewaard om er even goed voor te gaan zitten
Waar haal je ze toch elke keer vandaan?
Merci. Ik heb geen idee🤷🏻♂️
Overal en nergens. Maar Duitsland is één van de beste landen om een horloge te kopen…
Mooi verhaal en 10 punten voor de titel!
Ik heb een chrono met dat uurwerk, toch eens wat beter luisteren, leuk verhaal en mooi horloge
Mooie aanwinst Dit type Roamers vind ik geweldig mooi, zelf wil ik nog wel een keer een Roamer Stingray met een Valjoux 72 uurwerk.
P.s. volgens mij zit er in die Memosail een Valjoux 7737
Ja die zijn erg gaaf… oh, vandaar dat deze net anders klinkt👀
Wat een mooi verhaal weer. Hou ik van. Ik bezit zelf slechts 2 vintage Roamers, maar ben wel een groot fan. Wat maakten ze daar vroeger toch prachtige horloges in Solothurn.
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst en dank voor het delen van je verhaal
Graag gedaan! Welke Roamers heb jij?
Wat een leuk verhaal weer! Dank.
Mooi horloge.
Welke Roamers? Kan ik je dus zo niet zeggen, want ik zit op dit moment in een trein in Keulen, die maar niet wil vertrekken wegens dienstregeling problemen. De Roamers liggen natuurlijk thuis en de foto’s natuurlijk ook (heb lang niet alles online in de cloud). Dat hou je dus nog even tegoed. Geeft niks, zo blijft het draadje langer in leven…
Ik wens je sterkte maar ook plezier. Het klinkt gezellig. Ik zie het dan wel als je terug bent😊
Een mooi merk wat je niet veel tegenkomt, ze hebben leuke modellen. Ik heb zeer kort een Ceres gehad in two tone, wel een mooi horloge ook. Dit is dan niet helemaal mijn smaak maar jouw enthousiasme hierover kan ik dan wel weer waarderen.
Zonder de kast vind ik het geheel wel mooi overigens maar leuk dat je zo een gaaf exemplaar hebt gevonden wat zoveel heeft wat je waardeert.
Veel plezier in huize Brodie als de boel weer eens opgewonden moet worden
Het is zo’n gave kast. Lekker onconventioneel. Maar het moet je smaak zijn. Dat is zo.
Ik heb het net weer gedaan. Gewoon aan de pols. Dat werd geapprecieerd…
Je hebt er leuke NA van gemaakt die ik met plezier heb gelezen met name door je enthousiasme. Ik vind het uurwerk en plaat met wijzers erg mooi, de kast die jou dan weer aanspreekt minder. Als geheel klopt die gewoon, een prachtige duiding aan een periode in de horlogerie.
Leuke aanwinst, en morgenavond kan die weer
Gaaf die intro die je hebt gemaakt en de titel mag er ook zijn. Net als de rest natuurlijk, mooi gedaan, het eind resultaat mag er wezen . Maar je had er natuurlijk ook wel de tijd voor
. Mooi ook hoe je de foto’s hebt gemaakt. Trouwens Lexaf laat zo’n opknap beurt vaak stap voor stap zien wat ook heel leuk is om te zien. Ben jaloers op jullie, ben een kneus wat techniek betreft
. Toevallig nog verleden week een Tissot chrono met een valjoux 7750 in mijn handen gehad, totaal iets anders dan jou Roamer. Meer geschikt voor een kneus als ik die dan maar iets nieuws koopt
. Heb die Tissot trouwens wel voorbij laten gaan. Op naar je volgende project
je hebt immers de tijd
.
P.S natuurlijk nog gefeliciteerd met je mooie Roamer, was ik nog vergeten te schrijven.
proficiat, mooi verhaal en veel draagplezier!
Dank voor je reactie. Ja. Stap voor stap… ik heb daar helemaal geen zin in vaak. En dit was een opfrisbeurt, dus niet zo interessant.
Ik zal er volgende keer aan denken!
Gewoon mee beginnen, dat doet iedereen die ergens goed in is. Toch?
Ik heb gisteren een Accutron uit elkaar gehaald, en heb er heeel veel spijt van. Maar ik weet zeker dat ze straks weer zal lopen. Info genoeg te vinden op het internet.
Lol Brodie, geloof mij, mijn vader had het op dat punt bij mij al opgegeven toen ik puber was. Was een sloper en blijf een sloper zei hij altijd , ik heb natuurlijk nog wel iets van kwaliteiten maar daar valt techniek absoluut niet onder
. Maar des temeer geniet ik er wel van als ik zie hun anderen van een opgegeven horloge toch nog iets goed weten te maken. Daarom geniet ik altijd van de draadjes van @Lexaf, waar anderen afhaken omdat hij veel schrijft, lees en bekijk ik zijn hele topic en natuurlijk kijk ik ook op YouTube e.d al is het alleen maar voor de theorie