NA : Van der Gang Original chronograph

Afgelopen week was het dan zover… mijn nieuwe aanwinst de Van der Gang Original 20052BW-TB was gereed in Dokkum klaar om verzonden te worden.

Afgelopen woensdag was hij gearriveerd bij mijn dealer Juwelier van Bruggen te Utrecht (overigens nog de enige dealer in Nederland van het merk) alwaar ik hem ben gaan ophalen :grinning:

Toen ik het horloge om deed was deze nog net zo mooi met de groene stoffen band als de eerste keer toen ik hem paste, nu is het uiteraard niet ieder zijn smaak maar ik ben er erg content mee :blush: het is echt een horloge om te passen en dan pas komt hij goed tot zijn recht.
Mijn bescheiden mening is dit een van de exclusievere horloge merken daar Van der Gang maximaal 350 horloges in het totaal per jaar maakt (alle modellen te samen) en pas wordt vervaardigd op het moment dat hij besteld wordt :+1:

Het model de ‘Original’ is het model waar het allemaal mee begon bij Van der Gang en daar zijn nu verschillende modellen ook bij gekomen. De Original is een chronograph met een annuel kalender.

Zo genoeg informatie nu maar een paar foto’s :upside_down_face:

190 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst… En Utrecht is sowieso altijd een mooie stad😉

3 likes

Prachtig!

1 like

Héél fraai! :ok_hand:
Van harte met deze prachtige NA en veel draagplezier …

1 like

heel erg mooi, zonder de pusher op 10’ was ie wel wat meer in balans geweest m.i maar gefeliciteerd hoor , geniet er van !

2 likes

Zit wat in maar daar moeten de dagen mee worden ingesteld :wink: elk ontwerp heeft zo zijn beperkingen :hushed:

1 like

Van die dingen die de moeite van het wachten waard zijn. Veel tijdloos plezier van deze chrono!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd

1 like

Waaaauw! Onwijs mooi! Geniet ervan!

Ga ik zeker doen Bert :blush:

1 like

Mooie aanwinst zeg !!!

1 like

Geweldig mooi horloge :heart_eyes: gefeliciteerd

1 like

Prachtig mooi horloge; een schoonheid! :ok_hand: Ik ben altijd een fan geweest; vanaf het moment dat hij begon en de Original voor het eerst werd uitgebracht. Tophorlogerie uit Nederland en daar kan ik enthousiast van worden! Heel veel plezier ermee gewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd ,mooie aankoop :star_struck:

1 like

Prachtig. Van harte

1 like

Zo. Da’s een topper! Geniet ervan.

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd,!

1 like

Wat een ongelofelijke knaller :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd !
Niet mijn stijl maar wel heel mooi.

1 like

Helemaal met je eens :+1:t2: ben jij zelf al in de gelukkige omstandigheid om een Van der Gang te bezitten 🫣

1 like