NA: van het één komt altijd het ander....

Het begon allemaal op een druilerige dag eind december 2025. Een mooie dag om binnen te zijn, op te ruimen enzovoorts.

Ik had al eens eerder wat onderdelen en displays te koop gezet, maar daar kwam weinig reactie op. Omdat het mij toch wel fijn leek 2026 opgeruimd te beginnen heb ik een berichtje gezet in het gshock only topic. Hier kwamen 2 reacties op en na een online loting kwam @Silverace uit de bus als winnaar. Nog even nagepraat en onze horloges besproken, helemaal leuk :slight_smile:

Fast forward een paar dagen: ik zit op mijn dooie gemakkie HF weer te bekijken en zo zie ik in het blauw een Casio MTG-S1000D komen. Het resultaat? :star_struck:

Deze was nog iets te hoog gegrepen ( lees veel ) voor mijn horlogepotje, maar ik was er uit → deze moest er komen. Dus even een paar horloges verkopen om hem te bekostigen.

Deze was zo weg:

Daarna viel het even stil. Alleen had de verkoper het horloge waar ik ineens smoorverliefd op was op gereserveerd staan voor mij. En nu?

Fast back een paar dagen… Ik was nog lekker berichtjes met @Silverace aan het uitwisselen en zo krijg ik een foto van een zwarte GPR-H1000 te zien. Die heb ik in het geel! Ongelooflijk mooi, maar de band heb ik altijd ruzie mee, dus draag ik hem amper.

Lang verhaal kort → Verkocht :slight_smile:

En zo kon ik de MTG aanschaffen van @Myrrhman !!!
Alles prima afgehandeld met iedereen, maar toen begon het te sneeuwen… Stel je voor dat je op zo’n moment 5 dagen vertraging te verduren hebt… Niet te doen!!!

Vandaag eindelijk het pakket in ontvangst mogen nemen en het horloge eerst maar even aan de lader gelegd:

Na een dik uurtje begonnen alle wijzers weer te bewegen en kon ik hem klaar maken voor de nachtcommunicatie

En dan even voor de foto om de pols!!!

Ik ben er heel erg blij mee! Hartelijk dank voor uw aandacht :slight_smile:

74 likes

Hele stoere aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi ding hoor. Goeie proporties ook. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je stoere NA

1 like

Een G-shock kan en hoort er altijd bij!
Gefeliciteerd met de NA.
Veel plezier samen.

1 like

Dik hoor! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd! Dat is een stoere aankoop! :muscle:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze robuuste aanwinst!!
Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

De minst G-Shock-looking G-Shock die ik in tijden gezien heb!

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanschaf, prachtig ding. Het nakletsen was zeer de moeite waard, ik heb het gewaardeerd. En ik durf het bijna niet te zeggen… maar als je hem ooit beu raakt, dan weet je me te vinden :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mooie NA :slightly_smiling_face:

1 like

Geniet van je stoere aanwinst :+1::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd hoor

1 like

Heel tof :+1:t2:

1 like

Schitterende aanwinst.
Geniet van deze robuuste alleskunner!!!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Blij dat je hem eindelijk hebt !!

Blijft mooi. Als ik hem zo weer zie … :face_with_peeking_eye:

Maar hij kreeg bij mij geen draagtijd meer. Dan is het jammer dat ie er maar ligt.
En ik heb de nieuwere MTG nog.

EN zo kon ik mooi mijn nieuwe ‘speeltje’ bekostiging (synthesizer) :sweat_smile:

Veel plezier ermee ! Staat je goed :ok_hand:t2:

2 likes

mooie aanwinst,
draag hem met plezier

1 like