Verliezer?
Of toch winnaar?
Grapje
Mijn stem gaf de doorslag!
Veel plezier ermee!
Hele mooie aanwinst in een fantastisch mooie kast datum had van mij niet gehoeven
Prachtige aanwinst! Mooi je eigen koers gevaren
Haha fantastisch! Ik ben helderziend en ik was al op de hoogte dat de Marine eigenlijk zou winnen
Ik vind de combi van klassiek met die rubber band zeer goed gelukt. Maakt m net een tikkie meer van nu
Ondanks dat deze Breguet niet mijn kopje thee is en ik de combinatie met rubber helemaal niet begrijp: Van harte gefeliciteerd met je aanwinst
Ik behoorde tot de 43% die de poll gewonnen hebben
Gefeliciteerd
Geen idee welke poll het was, maar dat je lekker voor de underdog gaat vind ik mooi. Veel draagplezier!
Ja ik denk dat Breguet graag het Hublot, Nautilus of Royal Oak effect wilde hebben met deze band
Dit zien we hier niet vaak. Prachtig!
Geniet ervan
Lekker glimmend ding wel!
Gefeliciteerd
Serieus een prachtig horloge. Maar zit de band niet ondersteboven?
Prachtig héél mooi. Wat is de onderzijde ook mooi zeg, gefeliciteerd!
Erg mooi, gefeliciteerd en geniet er van!!
Prachtig zeg! Gefeliciteerd!
Top hoor!!
Toch een zeer unieke verschijning, al zeker op rubber! Veel plezier ermee, het is een prachtig horloge!
Prachtig en zeker zo in het echt. Op de foto.
Van harte proficiat! Snel terug in de doos en onder de ermee!
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het bandje is wel apart maar ik vind het horloge toch te Klassiek om met een geïntegreerde rubberen band te dragen. Daarom heb ik zojuist een bandje op maat laten besteld bij Camille Fournet. Het leuke is dat zij de originele banden produceren van onder andere mijn 5817ba (met unieke afmetingen, onder andere door de gouden lussen ipv lederen). Hierdoor kunnen zij een “oem” band leveren die ik volledig naar mijn smaak kan aanpassen. Dit heb ik dan ook gedaan. Eerst wilde ik voor een glanzend azure blauwe alligator band met witte stiksels gaan en bruin alligator aan de binnenzijde. Maar uit angst dat ik dit snel zat zou worden ben ik voor deze kleur bruin (glanzend bruin) gegaan, met mat bruin alligator aan de binnenzijde en tone one tone stiksels:
Over een maand (zal vast uitlopen door feestdagen en corona) weet ik of ik t geld in de prullenbak heb gegooid of niet.