NA van het verliezende horloge

Uit de door mij aangemaakte pol kwam de Marine op de laatste plaats maar ben in dit geval toch voor de underdog gegaan. Het was een moeilijke keuze maar ik ben uiteindelijk wel blij. Dit is mijn eerste Breguet ooit ever en vind het echt een mooie keuze nu. Het is niet echt een courant merk maar daar merk ik zelf niks van zolang ik hem draag. De Classique vind ik erg mooi maar deze Marine past denk ik beter bij mijn leeftijd.

Wat vooral opvalt is dat het horloge erg robuust aanvoelt en dan met name de band. Erg dik rubber en de loops zijn ook nog van goud waardoor het geheel best zwaar is. Voor mijn gevoel gaat een lederen band mooier staan maar daar kan ik nu rustig de tijd voor nemen. Ik heb al even gespeeld met de bandconfigurators van Jean Rousseau en Camille Fournet dus wellicht daar binnenkort een aparte band bestellen. Eerst maar even in de lockdown genieten van dit prachtige horloge en hopen dat we door de lockdown niet met zn allen failliet gaan :skull_and_crossbones:

Hierbij uiteraard wat slecht geschoten foto’s

Coin edge case en coin edge desk :joy:

119 likes

Klassieke schoonheid, proficiat !

1 like

Gaaf hoor die rotor en dat golfpatroon op de wijzerplaat! :star_struck:

2 likes

:+1: Gaaf ding hoor.

1 like

Heel tof. Een uniek ding!! :heart_eyes:
Gefeliciteerd

1 like

Net ook al gezegd SCHITTEREND in al zijn eenvoud…

Ps: misschien is dat wat overdreven van die eenvoud :grimacing:

1 like

Nogmaals van harte met deze bijzondere aanwinst! :smile: :+1:

1 like

Het ene na het andere dikke horloge bij jou! Gaaf weer! Een NA van Broke = altijd even op klikken! Beetje anders ditmaal, de Breguet. Leuk, zo’n niet alledaagse keuze! Rubber vind ik overigens beetje vreemd op zo’n klassieke look. Snel op leer.
Veel plezier ervan!

1 like

Poah, Breguet. Dat zien we maar weinig hier.
Heel gaaf, van harte! :+1:

1 like

Bijzonder. Mooi. Rubber misstaat hem verrassenderwijs niet, maar ik vermoed dat leer (nog) beter oogt. Enjoy!

2 likes

zeer vreemd, hoeveel keer ik terug naar boven heb gescrold om terug die foto’s te zien :dizzy_face: :smiley:
indrukwekkend hoor :clap:
het is dan geen alledaags merk maar hoeft echt niet onder te doen voor de groten. :+1:
geniet ervan terwijl ik nog eens naar boven scrol :smiley:

2 likes

Phoe, wat gaaf dit!

1 like

Leuk!
Ja ik denk dat een blauwe krokoband in de kleur van de wijzers met witte stiksels er een stuk leuker en meer passend uit zal zien.

2 likes

Hartstikke bedankt!

1 like

Prachtig horloge. Altijd leuk als er horloges voorbij komen die ik hier niet eerder heb gezien.

2 likes

Ik heb ook niet het idee dat dit soort horloges echt verkocht worden in Nederland. Volgens mij is het wat meer gewild in landen als Rusland :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi horloge hoor!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd, met deze schoonheid kom je de lockdown wel door!

1 like

heel mooi! van harte gefeliciteerd!

1 like

Nogmaals, heel erg mooi.

1 like