Uit de door mij aangemaakte pol kwam de Marine op de laatste plaats maar ben in dit geval toch voor de underdog gegaan. Het was een moeilijke keuze maar ik ben uiteindelijk wel blij. Dit is mijn eerste Breguet ooit ever en vind het echt een mooie keuze nu. Het is niet echt een courant merk maar daar merk ik zelf niks van zolang ik hem draag. De Classique vind ik erg mooi maar deze Marine past denk ik beter bij mijn leeftijd.
Wat vooral opvalt is dat het horloge erg robuust aanvoelt en dan met name de band. Erg dik rubber en de loops zijn ook nog van goud waardoor het geheel best zwaar is. Voor mijn gevoel gaat een lederen band mooier staan maar daar kan ik nu rustig de tijd voor nemen. Ik heb al even gespeeld met de bandconfigurators van Jean Rousseau en Camille Fournet dus wellicht daar binnenkort een aparte band bestellen. Eerst maar even in de lockdown genieten van dit prachtige horloge en hopen dat we door de lockdown niet met zn allen failliet gaan
Het ene na het andere dikke horloge bij jou! Gaaf weer! Een NA van Broke = altijd even op klikken! Beetje anders ditmaal, de Breguet. Leuk, zo’n niet alledaagse keuze! Rubber vind ik overigens beetje vreemd op zo’n klassieke look. Snel op leer.
Veel plezier ervan!
zeer vreemd, hoeveel keer ik terug naar boven heb gescrold om terug die foto’s te zien
indrukwekkend hoor
het is dan geen alledaags merk maar hoeft echt niet onder te doen voor de groten.
geniet ervan terwijl ik nog eens naar boven scrol