NA.... van hooikoorts naar de aankoop van een Zodiac

Ik had het gelezen inderdaad… Dat zijn kosten die je niet had bedacht toen de Tudor naar Geneve ging zeker… :slight_smile:

1 like

Zeker niet, maar ja… ik ga niet twee tot drie maanden op een houtje bijten.
Het spaarpotje komt wel weer vol. :sunglasses:

1 like

Mooi model zeg! Maar mon dieu wat een prijs voor een quartz.

1 like

Mooi verhaal en horloge, veel plezier ermee!

1 like

Mooi verhaal over de historie van Zodiac. Bedankt hiervoor

1 like

Wat een mooi horloge is dat. Mooi verhaal ook.

2 likes

Lekker leesvoer. Erg gaaf horloge :ok_hand:

1 like

Schitterend horloge! En interessant verhaal! :blush:

1 like

Mooi hoor. Toffe reissue! Leuk geschreven ook.
Geniet van je Zodiac :ok_hand:

1 like

Leuk verhaal en erg mooie foto’s! Veel plezier ermee.

1 like

Leuk stuk heb je geschreven! Gaaf horloge, een panda dial staat bij mij ook nog op het wensenlijstje!

1 like

Mooi horloge en een hele leuke, interessante NA Etienne! Gaaf om de oorsprong en link met Heuer, caliber 11 en de hele race om de automatische chrono te lezen. En wat zijn die 70’s chrono’s (en dus ook deze reissues) toch gaaf zeg!!

Veel plezier ermee en kijk alsjeblieft uit met die nummerplaat tegen die stalen band… :worried::see_no_evil:

2 likes

Leuk horloge en mooi leesvoer, bedankt! Maar heb je m ook uit de USA laten komen? Invoerrechten betaald?
Ben ik even nieuwschierig naar.

1 like

Niemand weet dat zeker. Kast, plaat, wijzers, pushers waren allemaal duidelijk Heuer. Uurwerk was instapmodel VJ 7733.

2 likes

ja die 70s chronos zijn fantastisch. En ik heb heel voorzichtig gedaan met het nummerbord natuurlijk…

1 like

Yes, deze komt uit Amerika en heb invoerrechten betaald inderdaad. Vandaar dat het een aanrader is om deze te kopen via Pageandcooper uit de UK.

1 like

Tja het is natuurlijk wat eenieder ervoor over heeft. Ik vindt het totaalplaatje erg goed geslaagd en de prijs houdt het laagdrempelig. Er bestaan trouwens ook bijv quartz Breitlings en die zijn nog veeeel duurder.

1 like

en? spaarvarken nog stuk geslagen?

1 like

Yep, zat niks in… :sunglasses: ik heb nog wat in ‘t blauw, wil ik eerst verkocht hebben.

1 like