NA van Oris

Vorige week vrijdag Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam een berichtje gestuurd of ze ook een reisetui van Oris hadden. Niet aanwezig maar hij ging gelijk bij Oris bestellen. Gisteren een berichtje ontvangen dat hij ze binnen had gekregen. Wilde er 1 op laten sturen maar door omstandigheden op t werk moest is naar A’dam voor vergadering. Gelijk maar het nuttige met het aangename verenigd.
Hele fijne ontvangst door Maarten met lekker kopje thee en de nieuwe BC PP X 115 gepast.
Wat een fantastisch horloge zeg!!! Vond de band op de foto’s niet zo mooi, maar in het echt. Poeh, schitterend en ontzettend comfortalbel. Maar nu de foto’s van het etui

In het etui nog een mooi mapje voor garantie kaart ed.

37 likes

Amai, dat ziet er wel zeer sophisticated uit moet ik zeggen :ok_hand:t2:
Mooi kleurtje ook!
En de bedrukking van het ‘beschermdoekje’, … dat zijn dingen waar ik gevoelig voor ben :blush: Hebben ze wel goed gedaan!

1 like

Ja top merk en ook erg goed geholpen bij deze winkel. Helaas is het achteraf niet zo mijn cup of thee dus mijn twee weken oude Oris Aquis Date mag er al weer uit. Bij interesse PM.

1 like

Niet verkapt verkopen, Marc. @Foei.:clown_face:

1 like

Ja dat maakt t net helemaal af!

Pracht etui. Oris is lekker bezig, “and they go their own way”. :+1:

Daar ben ik ook benieuwd naar. Niet zo’n skeleton uurwerk in een truttige kast, maar strak “in het pak”.

1 like

Echt schitterend maar voor mij ver boven budget! Ook nog dmv virtual reality bril een rondleiding in het uurwerk gehad. Heeeeel gaaf gedaan

2 likes

Mijn beste,

Ziet er zeer beminnelijk en comfortabel uit!!
Veel plezier ermee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nou wil ik er ook één :angry:
Nooit geweten dat ze die hadden.

2 likes

Haha graag gedaan, snel Maarten een bericht sturen dan. Hij had er 5 binnen gekregen

Daar past mijn mooie Oris (mooiste Oris😀) ook wel heel mooi in. Veel plezier met jouw fraaie reis etui!

1 like

Prachtige klok.

1 like

Heel gaaf! Ik wist eerlijk gezegd niet dat Oris pouches had :scream:

1 like

Prachtig

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like