Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Het is dan wel geen Seiko, maar draag hem in goede gezondheid.
Mooi verhaal en mooie foto’s!
En mooi dat je oude Seiko trots gedragen wordt door je pa!
Maar ik ben ook wel benieuwd om welke Seiko het gaat.
Mooi verhaal, nóg mooiere foto’s en het mooiste horloge. Ik ben voorlopig door mijn vrij besteedbare horloge budget heen maar hopelijk/misschien komt deze ook nog een keer.
Deze vind ik geweldig!
Machtig mooi horloge, het mooiste horloge ooit, als je het mij vraagt.
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Groeten van zn broertje

Gefeliciteerd met de aankoop! En erg leuk verhaal.
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en nog vele jaren plezier er mee.
Super leuk verhaal!! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
Het was ook jarenlang mijn grailwatch en heb me er - na jaren twijfelen omwille van het niet kinderachtige prijskaartje - 10 dagen geleden ook een aangeschaft (ik heb gekozen voor de hesalite versie).
Ik zal het verhaal hier binnenkort ook uit de doeken doen!
Screenshot 2023-05-16 222429|360x500
Veel plezier met de jouwe alvast!
Prachtig gefelciteerd met je NA, de Speedmaster is geweldig.
Ik heb die van mij ook bij Steiner, fijne winkel is dat. Ik heb de 2020 versie met de oude band voor mij is de nieuwe band iets te smal.
Draag hem in goede gezondheid.
Leuk verhaal en mooie foto’s veel plezier ermee
Enjoy. QPO
Mooi verhaal en absoluut een mooi horloge! Blijft toch een prachtding zo’n speedmaster.
First watch worn on the moon
Past in iedere collectie, geniet ervan!
Mooie foto’s van een schitterend horloge!
Van harte met de NA.
Neen 5 piece collectie. Nog 2 erbij en dan elke dag afwisselen. Hoef ik het niet meer per stemmingswisseling te wisselen
Gefeliciteerd, heel mooie aanwinst
Ik heb mezelf 3 dagen geleden dezelfde cadeau gedaan voor mijn 60e verjaardag. Na een paar Breitlings, Orissen en een Bell & Ross en Tag ontbrak een Omega nog in mijn collectie. Daarom maar direct voor de mooiste gegaan.
Beste marinier, als (oud)-Pleun heb ik alle beeld bij jouw verhaal.
Mijn eerste Seiko (duiker) kocht ik 1974 aan boord van de Duivendrecht in Yokohama tijdens mijn eerste reis als pantry boy op de grote handelsvaart bij Van Ommeren bulkcargo.
Ik verdiende toen 360 gulden per maand voor keihard werken van 0600-1900 uur elke dag 8 maanden lang. Maar ik was trots als een pauw dat ik van mijn eigen geld dit magnifieke horloge kon kopen.
Jarenlang gedragen boven en onder de waterlijn.
In 1978 beroeps geworden bij KL als infanterist en toen na elke uitzending (6) een horloge toegevoegd aan mijn verzameling. Waaronder ook een Rolex en een Speedmaster Moonwatch.
Inmiddels al vanaf 2014 met FLO. Maar werk nog steeds
Geniet van je aankoop!
Leuk verhaal maar ik denk dat je vader bedoelde dat hij graag van Speedy van jou wilt hebben.
Maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!