NA: van technische Astron naar woeste geweldenaar

Hele leuk stukje stuk tekst Chris. :smiley:
Dit is een horloge wat je irl gezien en gepast moet hebben om hem te kunnen beoordelen, al moet ik zeggen dat jou foto’s de realiteit aardig benaderen.
Al met al mooi gedaan en tevens een fijne Pasen gewenst :smiley::+1:

1 like

Leuk geschreven en mooi horloge! Gefeliciteerd en fijne Pasen!

1 like

Fantastische foto’s en een heerlijk stukje tekst. Ik zou er bijna enthousiast van worden. :wink:

1 like

Mooi verhaal! En gefeliciteerd wat een prachtige klok.

1 like

Leuk om te lezen! Ik ben geen grote Astron fan, maar na get lezen hiervan ben ik het wel meer gaan waarderen!

Waar in Hilversum heb je het gekocht overigens?

1 like

Mooi verhaal en mooi horloge! Veel draagplezier!

1 like

:point_up_2:+1 en de groeten van z n broer :sunglasses:

4 likes

Prachtig horloge en mooie post!

Zo’n band met sluiting (met afstelmogelijkheden) zou ik ook wel voor Grand Seiko willen!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

1 like

Fijn geschreven verhaal meneer de Papper. Erg mooi horloge en staat zo mogelijk nog beter op leer. Wat zou het mooi zijn als Seiko ze nog wat kleiner weet te maken. :pray:t3:

Veel plezier ervan en ik kijk uit naar de NA van de Doxa. :wink:

1 like

Die Astrons worden steeds kleiner, en daardoor aantrekkelijker. En op leer staat hij verbazingwekkend goed!

1 like

Mooi stukje proza over de ervaringen met een miskende Seiko. de hedendaagse Astron. We kunnen alvast niet meer als argument aangeven dat ze te groot zijn :slightly_smiling_face:
Enjoy :+1: Heel mooi horloge.

1 like

Prachtig horloge, hele fraaie foto’s en een geweldig verhaal erbij.
Veel plezier gewenst van de Astron.

1 like

Herkenbaar probleem op mn shrouded monster met marine master sluiting. Toch ga ik over n poosje nog n poging wagen.

1 like

Dank je wel en deze Astron heb ik gekocht bij https://www.ten2two.nl/

Gefeliciteerd met deze kanjer :+1:

1 like

Top verhaal :+1:t4: alles erop en eraan.
Niet mijn horloge (te groot, te druk), maar ze zijn wel verdomd strak :star_struck:
Mooi hoor, Seiko op zijn best.

1 like

Heel leuk om te lezen, mooie Seiko ook.

1 like

Helemaal en met plezier gelezen, mooie NA! :+1:
Zit er ook wel eens stiekem naar te kijken maar ik ben bang dat als ik hem eenmaal in een andere tijdzone automatisch de tijd heb zien aanpassen, en ik deze ervaring van mijn emmerlijstje mag afstrepen, hem niet meer zal dragen.
Aan de andere kant valt er met die mooie details genoeg te genieten.

1 like

prachtig horloge! Heel veel draagplezier ermee!

1 like