NA: van Zeemeester naar Snelheidsmeester

Compleet gepolijste middenschakels vind ik inderdaad ook lelijk, maar hier zijn alleen die tussenrandjes gepolijst, dat vind ik wel mooi. Beetje contrast in de band. :sunglasses:

1 like

Gezellig in de box met z’n oudoom (broer van z’n opa :nerd_face:). 1861 vs 321 :boom:

8 likes

Lekkere keuze iedere ochtend :wink:

1 like

Luxeprobleem :blush:

1 like

Mooi horloge! Geniet er van.

1 like

Thx! Ga ik zeker doen! :smiley::+1:

Congrats.

1 like

Nice👌🏾

1 like

Thanks! Echt genieten van deze NA dit weekend!

5 likes

Mooi verhaal en goede aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst :+1:!

1 like

Krijg je nou ook zin in een Speedy Pro Hans of vind je jouw Speedy mooier? :blush:

1 like

Eerlijk gezegd vind ik de Pro best nog steeds heel aantrekkelijk, maar ik denk dat ik het wat betreft “Speedmaster” laat bij m’n eigen fijne Speedmaster Silver, daar ben ik inmiddels erg aan verknocht. Wel denk ik er aan om in de toekomst nog eens iets “leuks” aan te schaffen, misschien weer een Omega of een ander leuk merk😀.

1 like

Jouw Silver is ook erg mooi! :ok_hand:t2:

1 like

Om toch nog even hierop terug te komen: het is horologisch gezien natuurlijk puur erfgoed deze Speedmaster. :stuck_out_tongue_winking_eye: Degene die normaal gesproken met deze termen gooit schittert hier overigens door afwezigheid… :thinking:

En all jokes aside (alle grapjes terzijde?!?) is het natuurlijk ook nog eens zo. Ok, ik mis de tritium bij dit model, maar voor de rest zou dit prima een Speedy uit half jaren 70 kunnen zijn qua looks. Zeker als hij dalijk wat gebruikssporen krijgt.

5 likes

Na 3 maanden genieten! :sunglasses:

2 likes