NA vanwege bevrijdingsdag

Hoi
Na meer dan een week met het hele gezin opgesloten te zijn geweest heb ik gisteren als tweede bevrijdingsdag mogen vieren.
Anderhalve week geleden was onze jongste zoon als eerste aan de beurt om ziek te worden. Flink hoesten, snott, hoofdpijn,het hele riitje. Testen. Positief. Het hele gezin in quarantaine. Al voordat hij zijn testuitslag binnen had kreeg ik,in mindere mate, Deze klachten. De testdatum van de rest van het gezin stond inmiddels al vast vanwege contactonderzoek dus die wachten we maar af. Inmiddels ontwikkelden ook mijn vrouw en oudste zoon klachten en jawel, allemaal positief.
Inmiddels zijn mijn jongste zoon en ik alweer helemaal klachtenvrij en,na een lang gesprek met de GGD gisteren weer vrijgelaten.
Omdat ik vond dat ik dit wel mocht vieren gisteren naar de juwelier gegaan en een mooi nieuw horloge uitgezocht.
Een Swiss militairy hanowa.
Zwitser. Automaat. Saffier. Zichtbodem.
Superblij mee.
Sorry voor de lap tekst…




46 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Gezondheid is het belangrijkste wat er is.

1 like

:rofl::joy:
Er is altijd wel een reden voor een nieuwe aanwinst! Nu is natuurlijk de vraag, wat ga je voor de rest van het gezin kopen? Goed te lezen dat de klachten mild en relatief kort zijn geweest. Je hoort het ook wel eens anders. Veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

…en zo buig je narigheid om naar een NA !
Als bamboe in de storm.
Gefeliciteerd !

1 like

Gelukkig maar :+1:

Geniet van je NA :+1:

1 like

Goed te horen dat het weer goed gaat, gefeliciteerd met je fraaie aanwinst!

1 like

Een merk dat we hier niet vaak zien. Leuk!
Veel plezier ermee :v:

1 like

Mooi, hopelijk de rest van je gezin ook snel!

1 like

Leuk merk Swiss Military Hanowa!

Jouw aanwinst ook heel mooi. Mooie eenvoud in stoere verschijning. Kun je lang plezier van hebben, veel waar voor je geld.

Ik heb er onlangs ook 2 gekocht. Ik vind het beide erg leuke horloges, maar doordat ik ook een aantal meer premium horloges heb, laat ik de SMH’s liggen.

2 likes

Veel bang for Buck, Swiss Military!

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en welkom terug in de buitenlucht!

2 likes

Fijn!

Dat valt wel mee hoor… :wink:

Geniet ervan!

1 like

Gelukkig weer naar buiten, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Absolute klasse hier op HF om telkens weer een goede reden te verzinnen om toch nog iets nieuws aan te schaffen😂

1 like

Gaaf hoor. Ik zit hier op de wachtbank. Eten smaakt niet meer, hoesten en gammel gevoel.

Zou dan de tweede keer worden😷

Da’s wel verontrustend.

Van harte geniet ervan, mooie klok!

1 like