NA: variant op een Alpinist

Sinds afgelopen zomer ben ik de trotse eigenaar van de Seiko Prospex Alpinist in de bos groene variant. Ik vind het een superfijn horloge, het is duidelijk, geeft wat licht in het donker, je kunt ermee zwemmen, behalve de tijd geeft het ook de datum aan en persoonlijk vind ik het vooral een heel erg mooi horloge. En toen ik gisteren in Amsterdam even ging kijken naar de King Seiko in lavendel lag daar dus ook de Alpinist Mystic Forest… Oooh … (-;

Met het topic ¨ Jammer, net te laat!¨ in mijn achterhoofd er een nachtje over geslapen, en toen vanochtend om 09.15 de deur naar de Seiko Boutique in de hoop dat ie er nog lag.
Gelukkig wel! Bijna had ik nog een korting van EUR 180 te pakken omdat ze de verkeerde prijs hadden aangeslagen, maar je kan niet alles hebben.

Misschien dat ik er komende zomer een leren bandje omheen doe. Cognackleurig en van goeie kwaliteit. Iemand tips op dat gebied?

37 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Prachtig horloge!

Hmm, leer kun je in de zomer juist beter vermijden. Van zweten word het niet beter…

Op staal kun je m lekker afspoelen bij warm weer.

dank voor de tip!

1 like

Mooi horloge!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Mooie NA, gefeliciteerd :partying_face:
Al een voorkeur? Of zijn ze behalve kleur gelijk(waardig)?

Vandaag is het echt wel de Mystic Forest, maar die Forest Green blijf ik ook prachtig vinden.

1 like

Mooi man, gefeliciteerd en veel plezier er mee.

Mooie Seiko. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd! Mooi horloge

Allebei erg mooi!

Mooi! Gelijk uitverkocht zie ik

draag ze met plezier.

Volgens mij echt zo’n dial die in het echt veel mooier is dan dat je m op de foto kan krijgen. Sowieso leuk deze Alpinists. Veel plezier ermee.