NA: VC 222

Ergens een maand of 1,5 geleden, toen ik lucht kreeg van de stalen 222, zat ik gelijk in de telefoon voor de nieuwe stalen 222. Antwoord van de boutique was; Wij weten nog van niks, maar bij bestellen graag in de boutique. Telefonisch nemen we geen bestellingen aan. Iets minder officieel dan dit, want ik ken ze er gelukkig goed. :wink:

De dag van de release stond ik dan ook als eerste op de stoep. Lekker vroeg. En vooral ook; als enige.
Het was een gok, want het horloge kwam pas een paar dagen later binnen om echt te kunnen passen; maar mijn bestelling stond als eerste in de boeken! (gezien de enorme resell, op dit moment, had ik stiekem niet verwacht dat ik ook écht de eerste zou krijgen. Petje af voor VC.) De nodige foto’s gezien, en de twijfel sloeg toch wat toe. Is hij niet wat ‘flets’? Anyway, lang verhaal kort; Iedereen die hem al om de pols heeft gehad zal het beamen… Niet te fotograferen, dit horloge. In het echt is 'ie weer écht des VC’s. Speelt waanzinnig met het licht, en elke hoek maakt het horloge compleet anders. Licht, daar zeg je wel wat. Zonder licht, is hij wel wat ‘understated’. Misschien juist wel wat het horloge ook is. Subtiel, waanzinnige brush, lijkt wel aaibaar.

Mooie dag om hem in DNK te leggen, want donderdag vliegen we naar Geneve.
Het blijft dus voorlopig even bij onderstaande foto’s helaas…

Zal het de eerste en waarschijnlijk enige 222 zijn, waar de band al van op maat gemaakt is? Ik gok van wel. Ik ga hem gewoon, met regelmaat dragen namelijk.

Anyway, genoeg geluld;

PRX jokes incoming… :crazy_face:

335 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.

1 like

leuk detail dat embleem rechts vanonder op de kast
draag hem met plezier

1 like

Waanzinnig tof. Geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Heel mooi horloge gefeliciteerd veel draagplezier gewenst.

1 like

Klasse horloge gefeliciteerd!

1 like

Heel tof, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Wat een topper! Heel veel plezier in Geneve bij Ulysse.

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd met deze geweldige NA en veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd, heel gaaf en tof dat je het hier deelt!

1 like

Geweldige aanwinst :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck:!!

Geniet ervan, maar dat gaat zeker goed komen!

1 like

Proficiat! dikke :100:

Want dit is mij toch een gaaf horloge!

Waarom draag je hem niet naar Genève?

1 like

Fantastisch horloge!

Wat er mis is met de horlogemarkt

Tof dat je 'm gebruikt waar hij voor bedoeld is!

Draag hem met veel plezier!

2 likes

Oja en mooie PRX natuurlijk. Gefeliciteerd

5 likes

Gaaf :ok_hand:

1 like

heel tof! geniet er van!

1 like

Dan houd je die toch wel om de pols zeker. Maiden voyage. Topding. :sunglasses:

1 like

Prachtig Erik, het is je gegund :ok_hand: van harte, geniet er van!

Ps. Wel mooi hoe rap er al geleverd wordt na de release; kunnen veel merken wat van leren :face_holding_back_tears:

1 like

Op uitnodiging van Ulysse.
De Freak gaat dus mee. :wink:

5 likes