Haha, mooi man. ‘Ik zit hier al 3 dagen’. Subtiel
2 likes
Kort gezegd @Jurk , weer top . Maar dat weet je van mij
1 like
Timo9
15 april 2025 om 12:48
1799
2 likes
Moet je ook laten doen hè, door Benzinger
2 likes
Jurk
15 april 2025 om 21:41
1801
Dank jullie wel allemaal!
Ik was toch niet tevreden met de guilloche, dus heb dat deel opnieuw gedaan. Had juist ook veel aandacht aan het café besteed en vond dat de details niet goed uit kwamen.
Er zat toch wel weer veel werk in deze tekening, denk zo’n 12 uur werk.
Deze week zitten de volgende topics erin:
Ik heb een Reverso gekocht:
Het zal velen hier niet ontgaan zijn dat ik al tijden over een Reverso liep te leuteren, maar het er maar niet van kwam. Voor de TLDR mensen onder ons: Er is nu dus een Reverso. Ding is oud, plaatjes staan ook in dit topic.
Voor alle anderen eerst even een muziekje voor de sfeer:
[ - YouTube]
Ik houd al vele jaren van Art Deco. Of dat nu betekent dat ik blij wordt in Miami Beach, vrolijk naar de 13 seizoenen van Hercule Poirot zat te kijken, of een tic heb om art deco horloges te…
Katy Perry kan wel naar de ruimte zijn geweest…
[105012_HF (1)]
Foto: Watchfid
Met trots presenteer ik mijn nieuwe aanwinst: deze prachtige Omega Speedmaster Professional “pre-moon” 105.012-66 HF met het befaamde 321 uurwerk, “close T” wijzerplaat en de 1506/16 band! Het is op 1 september 1967 geproduceerd en geleverd in Italië, het Speedmasterland bij uitstek. Wat is dit een bijzonder horloge, het lijkt wel een tijdcapsule: alles is correct tot aan het originele hesaliteglaasje. Het verkeert in een geweldige staat voor een bijna 60 jaar ou…
Wát?!
Guilloche guilloche
Deze foto kennen jullie ondertussen allemaal.
[IMG_6584]
In oktober 2022 ontmoette ik samen met mijn zoon op WatchTime in Düsseldorf Yvo Staudt. Zijn passie, gedrevenheid, ondernemerschap, lef en enthousiasme zijn me echt bijgebleven. Evenals de destijds recent gelanceerde Staudt guilloche chronograaf met de blauwe wijzerplaat. Ik paste deze daar voor het eerst en het zaadje was geplant.
Dit specifieke model is nooit meer uit mijn hoofd verdwenen. De kleur van de wijzerplaat, de guilloche te…
Aaai VC, Aaaai VC…
3 likes
Jero1
15 april 2025 om 21:42
1803
Hij is weer briljant @Jurk ook de reverso
1 like
APMV
16 april 2025 om 03:55
1807
Guilloche guilloche op de accordeon Zal Yvo even taggen @Staudt
Briljante tekening weer Jur. Veel werk, maar dat uit zich ook. Dank
1 like
Plees
16 april 2025 om 04:45
1809
Het wachten de moeite waard Jur
Muis houdt niet van “muziek”?
2 likes
Geweldige cartoon weer! . Een geguillocheerd café, hoe kom je erop?!
2 likes
Haha, hij is weer prachtig hoor
1 like
Harpoen
16 april 2025 om 15:12
1814
Jurk:
weer veel werk
Er is dan ook weer veel te zien, knap werk, Jurk
2 likes