Mooi horloge @Tulipan , geniet ervan!
Inderdaad bedankt voor dat laatste zetje en dat genieten is volop aan de gang!
Pff ja moet even kijken of m’n 20mm banden hier doorheen willen of dat ik echt een 19mm collectie moet gaan aanleggen
Maar ziet er goed uit op NATO idd!
Haha, soms koop ik ook inderdaad wel 's iets sneller, maar ik moet zeggen dat de aanloop naar de aankoop het genieten versterkt
Bedankt!
Ik vind het echt super informatief, liever dit dan een boek doorpluizen! En het is wat saaiig opgezet, maar ik hou het wel vol om naar te kijken.
Bedankt!
Hahaha, toen ik 'm gepost had wist ik dat deze van je ging komen, en terecht! Thanks voor het laatste zetje samen met Stefan
Gewoon doen, zou ik zeggen, net als die Land Rover
Ik vond het echt leuk om 'm te bouwen, omdat er ook nog echt wat van techniek in zit! Dat ben ik als Alpha totaal niet gewend
Ah die van mij waren langer inderdaad, zal het nog 's proberen, misschien ook op mindere kwaliteit! Bedankt!
Proficiat met je mooie Tudor.
Prachtig horloge, heb mijn BB36 jammer genoeg een tijd geleden verkocht. Mocht ik tegen een leuke aanlopen ga ik deze weer bij de collectie toevoegen
Prachtig en absoluut een van mijn favorieten. Van harte met je aankoop
Ik heb ‘m ook. Geweldige alleskunner die na bijna 3 jaar nog steeds niet verveelt. Echt een topding.
Die camostrap mis je niets aan trouwens. Ik haal ‘m nooit van staal af na wat pogingen. Alles behalve de originele stalen band, is toch maar net-niet geknutsel.
Als ik op de foto af ga is dat inderdaad een verkeerde beslissing geweest Maar goed, er is zoveel moois…
Ik denk dat ik het heel erg met je eens ben, maar na die filmpjes uit de Tudor-Bandjes fabriek ben ik toch wel benieuwd. Ik kon 'm bijbestellen voor ongeveer EUR 260,- maar dat leek me iets te veel van het goeie
Wellicht kom ik 'm op den duur ergens voor een goeie prijs tegen.
Heel gaaf horloge geniet ervan! Maar Lego voor volwassenen ik begrijp dat niet… maargoed vrijheid blijheid…
Hij is ook heel kort, dat camo bandje. Ik heb een pols van 17,5cm. Ken net.
Het is een mooi gemaakt bandje hoor, maar het blijft een NATO-bandje. De rest is marketing.
Nice, uitstekende keus.
Lekker! Ik had hem ook ooit bijna gekocht door gasten als collector101 en onceuponatimepiece. Uiteindelijk toch voor de 58 gegaan en ik denk dat jij de betere keuze hebt gemaakt
Geniet ervan
Een prachtig horloge die bij mij ook nog steeds op mijn wensen lijstje staat.
Ik vind m erg mooi!
Gefeliciteerd
Een prachtig horloge, deze BB36, veel plezier er mee gewenst! Gaat het hier ook om Tudor caliber T601? Ben me namelijk een beetje aan het oriënteren over een Tudor 1926. De bracelet van jouw BB 36 vind ik wel mooier dan die van de Tudor 1926.
Volgens mij T600, dat is dezelfde maar dan zonder datumcomplicatie. Betreft een gemodificeerde Sellita die bijna 1 op 1 hetzelfde is als de ETA2824.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst😍 super mooi horloge, valt me ook op dat dit best een geliefd en/of gewild model is van Tudor.
Thanks, maar het is ook moeilijk kiezen! De 36 en 58 zijn allebei prachtig en de 58 heeft het meer bijzondere uurwerk… Maar ik zag inderdaad dat je 'm alweer kwijt bent.
Ik ben tot nu toe heel tevreden, hoop dat dat nog even zo blijft

Maar ik zag inderdaad dat je 'm alweer kwijt bent.
Ja… Dat gebeurt wel vaker bij mij
Als het begint te kriebelen gewoon nieuwe bandjes kopen, die Tudor kan alles hebben

Volgens mij heb je er een gevonden om te kopen
Haha true, @JWZ laat maar weten als je er vanaf wilt!