Eergisteren besteld, vandaag al in huis: de Venezianico Arsenale in het paars.
Eigenlijk wilde ik de Kiwame Sakura, maar die was door bots binnen 15 seconden uitverkocht. Mijn tweede keuze was de Seiko Alpinist SPB503J, maar die kan nog wel even wachten. Ik heb eerder al een Alpinist gehad, dus ik ken die wel.
Uiteindelijk de Venezianico met een mooie korting kunnen scoren en ik ben er erg blij mee. Het enige nadeel is dat ik geen schroevendraaier heb om de band te verstellen. Die ga ik nog even bestellen; ik moet alleen nog uitzoeken of ik een 1,2 mm of 1,4 mm nodig heb.
Hierbij nog een paar foto’s voor de sfeer!
Wat kleur naast mijn Cartier en Grand Seiko ![]()
![]()








