Van mijn goede vriend en gewaardeerd HF lid @JohnvdT wederom een mooi horloge overgenomen.
Zie hoe mooi die parelmoeren wijzerplaat is en niet te vergeten hoe mooi de bezel erbij past. Mooi afgewerkt en zie hoe mooi de kast en de band, afgewisseld met zowel matte delen als gepolijste delen. Met die wijzerplaat kan je mooi spelen met het licht. Beetje uit het licht lijkt de plaat goudkleurig, laat je het licht erop schijnen dan zie je de parelmoeren accenten op de wijzerplaat.
Wijzerplaat is met de hand gemaakt, hoe knap is dat?
Wederom een leuke aanvulling op mijn collectie waar ik heel blij mee ben.
Hij zit lekker om de pols met die stalen band, denk dat ik daar geen leren band op zal zetten. Voor mij is hij gewoon een mooie combi en af.
Denk dat het voorlopig wel even het laatste horloge is wat ik koop, maar ik durf het niet te beloven .
Eerst natuurlijk de specs:
dial: 39mm staal
Lug to lug: 45,5 mm
wijzerplaat: parelmoer mozaiek
Super luminova
Geschroefde kroon
Saffierglas met AR coating
Bezel: 120 kliks BK7-kristal
uurwerk: NH34A
functies: GMT en Datum
band: Canova RVS
20 ATM
Nu dan de foto’s, heb ik zelf gemaakt en dat is te zien . Had hem eerst goed moeten poetsen, maar ja ben lui he
. Voortaan maar weer aan Assie overlaten
.
Maar Ferry is weer blij, kan ik af en toe wisselen met een ander horloge big smile.
Italiaans merk, gemaakt in Zwitserland en op de case back een Arabisch tafereel. Jaja, de horlogerie kan er wat van haha. 1 van die kamelen heeft John over laten komen geloof ik, hij wilde een kamelen bandje:-).
Maar Ferry is weer blij, kan ik af en toe wisselen met een ander horloge big smile.
Is ie mooi of is ie mooi?