NA, Verjaardagcadeau

Allereerst wil ik jullie alvast van harte feliciteren met mijn verjaardag! Maak er een mooie dag van!

Al een tijdje kijk ik rond naar een nieuw horloge. Ik had bedacht dat mijn verjaardagsgeld een mooie injectie zou zijn in het budget. Mijn boxjes zitten vol dus zat ik al te bedenken welke plek moest gaan maken voor een nieuwe. Naast een nieuw horloge heb ik ook wat horloges buiten de box liggen die wat aandacht nodig hebben voor ze gedragen kunnen worden.

Allemaal dilemma’s wat nou plaats moet maken, hoe ik mn collectie kan of wil “verfrissen” en wat ik er aan wil spenderen.

Mijn vrouw heeft het mij een stuk makkelijker gemaakt. Voor mijn verjaardag heeft ze mij dit gegeven:

Plek genoeg om alles te behouden en nog plek over voor nieuwe horloges! (naast mn horloge nog één om te houden dus :grin:)

33 likes

Ik ga er een mooie dag van maken, bedankt :grin: . Leuk cadeau, daar kan nog wel wat moois in.
Gefeliciteerd.

1 like

Dankjewel, gaat wel lukken. Bij jou ook zo te zien. Leuk cadeau!

…en gefeliciteerd :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Volgens mij heb ik die ook. Helaas zijn de ‘kussentjes’ iets te groot voor mijn polsmaat, maar toch een handig doosje!

Maak er zelf ook wat leuks van!

1 like

Jij ook :+1:

1 like

Lekker luxe met de dame wezen lunchen, dank hiervoor.
Trouwens. Doe zelf ook wat leuks vandaag.
Ook nog gefeliciteerd.

Volgens mij is dit bedoeld als carte blanche om ook deze doos weer vol te maken.
Succes hiermee

1 like

Van harte!

1 like

Jij ook, geniet van deze dag :+1:

1 like

Thanks vriend(je)… Van harte proficiat!
Vanavond pilsje? :beers:

Btw, je vrouw heeft je een mooie doos gegeven :ok_hand:t2:

1 like

Eensgelijks! Gefeliciteerd!

Heb ik nou een dirty mind of was dit de bedoeling :rofl:

1 like

Proficiat!

1 like

Zullen we het in het midden laten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuk cadeau :+1: ‘Outside the box’-denken noemen we dat binnen de horologie

1 like

:rofl:Thanks, zal ik doen.

Owja, Gefeliciteerd met het mooie kistje en uiteraard je verjaardag

1 like

Dankjewel :partying_face:! Kussentjes zijn idd aan de grote kant maar het past net. Ik vind de ruimte boven het horloge ook erg fijn! Zoveel ruimte hebben mijn andere boxen niet.

Zo heb ik hem ook opgevat :grin::grin::grin:

1 like

Graag gedaan! Jij ook bedankt!

Mijn vrouw weet goed van “wrieven, pappen en natholden” (zoals we dat in Drenthe zeggen). Ze weet waar ik blij van wordt :wink:

Bedankt voor het bedanken!

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag :partying_face:. Leuk cadeau, jou vrouw begrijpt het :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd, handig zo’n mooi cadeau :partying_face::+1:

1 like