NA: verjaardagscadeau Seamaster 300 Heritage

Het is al weer even geleden dat ik mijn laatste aanschaf deed, dus het werd wel weer eens tijd!

2,5 jaar geleden via HF een Tudor prince date + day linnen dial aangeschaft en deze heeft de afgelopen tijd mijn pols amper verlaten. Afgelopen jaar een moonswatch Pluto gekregen voor mijn verjaardag maar het werd tijd voor de volgende stap in mijn Horloge avontuur! Veel merken en modellen heb ik de afgelopen tijd (lees jaren) bekeken en 100 keer geswitcht, Tudor, Rolex, Zenith, JLC, Grand Seiko, Omega… Duiker, dress watch, chrono… Automaat, manual, spring drive… keuzes, keuzes…
Toch trekt de Seamaster 300 heritage mijn aandacht meer een meer…

Nu al weer een paar dagen op vakantie in Noord Frankrijk, vandaag jarig! Dus een dagje naar de champagne stad Reims. Hebben ze daar een winkel die Omega verkoopt. Dus met vriendin en dochter naar binnen! En om die pols!


Het is geen dinsdag maar toch even de speedy proberen.

Deed me toch even twijfelen… gaan lunchen en terug! Het moet de Seamaster worden! Wat een super horloge. Mooi door eenvoud. Geen hele verhalen op de wijzerplaat, uurmarkeringen verdiept en geweldige lumen ( foto’s met mijn telefoon zijn niet super dus zal ik nog een keer delen).

En een fotootje op de bank, snel meer!

Ik gok dat de andere horloges de komende tijd iets minder polstijd gaan krijgen…

123 likes

Mooi hoor. Geniet ervan! :heart_eyes:

Gefeliciteerd, ook met de fraaie Omega :partying_face:

Zeer mooie aanwinst en eentje die je niet vak ziet!

Mijn beste Jarige,

Chapeau.:+1:
Schitterend hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Dat is een hele mooie Omega. :+1:
Geniet van de Seamaster300.

Prachtig horloge. Veel plezier ermee.

Proficiat :+1: :+1: :+1:

Heel gaaf! Gefeliciteerd en de groeten van zijn blauwe broer!

7 likes

Een supertoffe aanwinst, naar mijn mening de mooiste Omega. Gefeliciteerd met je aanwinst en je verjaardag .

1 like

Prachtige Seamaster. Hele toffe NA. Gefeliciteerd met de Omega en met de verjaardag :gift:

Simplicity op z’n mooist. Gefeliciteerd met je NA en natuurlijk je verjaardag!

Prachtige aanwinst! Geniet ervan!

Gefeliciteerd. Leuke verrassing, dat je die tegenkwam.

Helemaal mee eens! Prachtige NA! Veel plezier ermee…

Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook met je nieuwe omega. Geniet ervan!:watch:

Nog even een foto in het donker!!

4 likes

Van harte!, zowel met de Seamaster als met je verjaardag.
Een grappig toeval: ik neem aan dat je bij Geay bent geweest. Daar was ik ook, eind van de ochtend en ik heb er even naar de nieuwe Longines Conquest gekeken ( die met de bruine wijzerplaat). Maar helaas, ik ben nog lang niet jarig…
Mooie winkel overigens!

Prachtige Omega! Ik zie je heb je nachtlampje al aan?:flashlight:

Gefeliciteerd en veel plezier met de mooie aankoop! Staat je perfect