NA verjaardagscadeau zoontje

Dag allemaal,

Mijn zoontje is vandaag 14 geworden en wilde graag een Swatch Mission to the Moonphase New Moon.
Was zo leuk vanmorgen toen hij het cadeautje op bed kreeg. Wauw, wat mooi. Oh, deze weegt ook niks. Dankjewel papa en een knuffel. Mag ik hem om doen? Natuurlijk schatje, veel plezier ermee. Zo trots als een pauw hahahah.

Hij wil alleen wem een ander bandje. Suggesties zijn welkom.

105 likes

Mooi cadeau!

2x gefeliciteerd!

Gefeliciteerd en wat een topkado!

Leuk man!:grin:
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd!

Suggestie voor bandje:

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€8,98 | Siliconen Band Voor Staal X Omega Maanstaal Gesp 20Mm 22Mm Mannen Zacht Waterdicht Vervangen Horlogeband

3 likes

Dubbel gefeliciteerd! Leuk horloge.

Leuk dat het horlogevirus erfelijk is in jullie geval. En van harte gefeliciteerd natuurlijk!

specifieke straps voor elke moonswatch uitvoering, bevalt mij prima tot nu toe.

https://www.amazon.nl/s?k=stanchev&__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=G1XWV73RNXKS&sprefix=stanchev%2Caps%2C74&ref=nb_sb_noss_1

Gewoon een zwarte Mirostime NATO scoren, of een zwarte FKM tropic. Of allebei.

Ik feliciteer jou niet, want het is niet jouw horloge. Wel tof dat ie er blij mee was. Daar doe je het voor. :slight_smile:

Dubbel gefeliciteerd!

Vind ik zelf de mooiste combinatie bij de moonswatches die ik heb gehad.

Gefeliciteerd! Leuk hoor, nu sparen voor die Speedy over 4 jaar?

Of hij is al geen “zoontje” meer of hij zal dat zeer binnenkort niet meer zijn. (maar in de ogen van een ouder natuurlijk wel)

Leuk cadeau voor de jongeman :smile:

Gefeliciteerd allebei!

3 likes

Gefeliciteerd!!

Ik heb van de week via bol een bandje besteld en ben er heel tevreden over. Wel wat duurder als via ali en je krijgt waarschijnlijk de zelfde maar het gemak van bol spreekt me gewoon aan

1 like

Heel gaaf!

Whahahaha, dat zou hij wel graag willen. Ik trouwens ook😁

Mooi hoor, van harte gefeliciteerd met de kleine man!

Ik wilde deze ook opperen, zijn goedkope bandjes die soepel dragen en dan kunnen jullie een beetje afwisselen met kleurtjes!

Prachtig cadeau, felicitaties aan vader en zoon! Je realiseert je wel dat jij actief bijdraagt aan zijn toekomstige verslaving? :crazy_face:

1 like

Heerlijk toch!? Van harte gefeliciteerd !:balloon:

Goed bezig :ok_hand:t2: